نمایشگاه هنر ایران

نوجوانان هم خواهان مدرن بودن دکوراسیون اتاقشان هستند

نمایشگاه هنر ایران: نوجوانان هم خواهان مدرن بودن دکوراسیون اتاقشان هستند

در اتاق نوجوان مبحث زیبایی در کنار عملکرد فضا قرار میگیرد در واقع عملکرد و زیبایی نقش مکمل ایفا میکنند. معمولا نوجوانان چه دختر و چه پسر طرفدار مد هستند و دوست دارند اتاقی مدرن و امروزی داشته باشند اتاقی مطابق سلیقه و روحیات خودشان.

پیدا کردن ایده های ایده آل برای دکوراسیون اتاق خواب مدرن نوجوان معمولا برای والدین سخت تر از اتاق خواب بزرگسالان است و باید اتاق را طوری طراحی کنند که حس سرزندگی دلخواه یک نوجوان در آن جاری باشد. بهترین راه برای شروع ایده پردازی در مورد اتاق خواب نوجوانان این است که خود را جای آن ها بگذارید و ببینید واقعا چه چیزهایی دوست دارند و از نگاه او به اتاق خواب نگاه کنید. دیدگاه نوجوانان با بزگسالان بسیار متفاوت است، پس نباید انتظار داشته باشید که آن ها بلافاصله از ایده هایی که در ذهن دارید خوششان بیاید. همچنین به خاطر داشته باشید که اتاق خواب نوجوان شما برای او فراتر از یک اتاق خواب است، این مکانی است برای استراحت بعد از یک روز سخت در مدرسه و فضایی برای انجام دادن خیلی از کارهای روزانه آن ها.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون مدرن اتاق نوجوان با دیوارهای آبی و وسایل سبز و آبی، اتاق خواب نوجوان باید محیطی باشد سرشار از حس آسایش و آرامش. برای رسیدن به این هدف در طراحی دکوراسیون داخلی فضا , رنگ به عنوان تاثیر گذارترین عامل بصری به یاری ما می‌آید.

استفاده از رنگ آبی در کنار رنگ سبز کم رنگ ترکیب رنگی زیبایی را سبب می‌شود ولی به کار بردن این حجم وسیع رنگ آبی در فضا به مرور زمان و در دراز مدت, کسالت و بی حوصلگی را برای کاربر فضا در پی دارد.

دکوراسیون اتاق کودک با حالات , تاثیرپذیری و تحریک پذیری او ارتباط مستقیم دارد بنا براین استفاده از وسایل و عناصری مطابق با علایق و روحیات کودک در دکوراسیون داخلی اتاق خواب , همواره تاثیر و انرژ‌ی مثبت به ارمغان خواهد داشت.

شکل گیری سبک مدرن و مینیمال در دکوراسیون داخلی مطابق با دغدغه‌های روز انسان درگیر با مدرنیته , زیبایی را توام با سادگی و عدم تجمل گرایی تعریف می‌کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نوجوانان هم خواهان مدرن بودن دکوراسیون اتاقشان هستند را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =