نمایشگاه هنر ایران

هیجان را با تم جنگل به دکوراسیون اتاق کودک بیاورید

نمایشگاه هنر ایران: هیجان را با تم جنگل به دکوراسیون اتاق کودک بیاورید

جنگل مکانی تاریک و مرموز، پر از درختچه های انبوه، درختان بلند و سایه هایی که در اون حیواناتی عجیب و غریب به کمین نشسته اند. محلی هیجان انگیز و پر از ماجراجوییست و فرصت یادگیری بیشتر در مورد حیوانات، گیاهان و طبیعت رو به کودک میده. یکی از ایده های جالب برای دیزاین اتاق کودک استفاده از تم جنگله که میتونه علاقه ی فرزندتون به طبیعت رو هم در پی داشته باشه. از این دیزاین بیشتر برای تزئین و دکور اتاق پسرها استفاده میکنند اما به نظر من با کمی ذوق و سلیقه میشه اتاقی دخترونه هم با تم جنگل داشت.
در این اتاق خواب نیز دکوراسیون زیبایی که دارای فضای بازی زیادی است نشان داده شده است.

استفاده از ستونی که به شکل درخت طراحی شده است و تابی بر روی آن ایجاد شده است یک ایده خلاقانه و خاص است. در کنار آن نیز یک طراحی بی نظیر برای کمد ایجاد شده است که با نردبان متحرکی می‌توان به قسمت‌های با ارتفاع بلند دسترسی داشته باشد.

در عکس پایین قسمت دیگری نشان داده شده ات که همانند کلبه بازی می‌باشد و برای کودک سرگرم کننده و مهیج است.

نمایشگاه هنر ایران: ضرورت دقت در طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک از این جهت می‌باشد که، برای رشد و پرورش بهتر کودک، باید به محیط بازی و سرگرمی وی توجه کرد.

افرادی که دورهٔ کودکی سرشار از شادی و بازی داشته اند دارای روحیه سالم و جوان و پر نشاطی هستند.

توجه به دوران کودکی فرزندتان از مسائلی است که والدین باید به آن بسیار توجه کنند در این دوره شخصیت کودک شکل می‌گیرد.

بنابراین توجه به نیازمندی‌های روحی کودک بسیار مهم است.یکی از علایق کودکان در این سن بازی و ماجراجویی است از این جهت باید عناصر لازم برای وی فراهم شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا هیجان را با تم جنگل به دکوراسیون اتاق کودک بیاورید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + = 2