نمایشگاه هنر ایران

چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس

نمایشگاه هنر ایران :چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس

فضای اداری به آرامی در حال تبدیل شدن به یک محیط دوستانه است که در آن کارمندان می‌توانند راحت تر با هم همکاری داشته باشند. اما با وجود تحولات مختلف در طراحی محیط های کاری، اصول طراحی اتاق کنفرانس کمتر تغییر کرده است. اتاق کنفرانس مرکز فضای اداری است. در این مکان برنامه ریزی، تماس و بحث و گفتگو انجام می‌شود و افراد می‌توانند تصمیمات مهمی در مورد آینده شرکت بگیرند. همچنین جلسات آموزشی، رشد و تبادل ایده ها و برقراری معاملات جدید تجاری در این فضا صورت می‌گیرد.

داشتن ایده های طراحی داخلی برای اتاق های کنفرانس که نیاز های شرکت های مختلف را برآورده می‌کند، یک مزیت محسوب می‌شود.

نمایشگاه هنر ایران :دکوراسیون اتاق کنفرانس در هر شرکتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که جلسات و سمینارها در این مکان برگزار می‌گردند و این مکان معمولا محل تجمع افراد مهم می‌باشد.

نکاتی برای دست یافتن به اتاق کنفرانس ایده آل:
اندازه اتاق کنفرانس مهمترین عامل تعیین کننده طرح اتاق است و شیوه چیدمان اتاق کنفرانس. نوع چیدمان اتاق‌های کنفرانس به وسعت فضایی آن بستگی دارد. میز اتاق کنفرانس معمولاً در وسط قرار می‌گیرد، به طوری که در اطراف آن فضای کافی برای رفت و آمد افراد و جابجایی صندلی‌ها وجود داشته باشد. با این حال، اصولاً صندلیهای اتاق کنفرانس باید به گونه‌ای چیده شوند که در مقابل جایگاه مخصوص یا سخنران قرار گیرند.
برای یک اتاق کنفرانس با ظرفیت بالا، بهتر است از میز میان تهی استفاده گردد تا امکان ارتباط راحت بین افراد و همچنین پذیرایی فراهم شود.

چیدمان‌های مناسب دیگر جهت مبلمان اتاق کنفرانس، میز‌های U شکل و گرد می‌باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چگونگی طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 31 = 34