نمایشگاه هنر ایران

چیدمان دکوراسیون اتاق کودک را بیاموزید

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان دکوراسیون اتاق کودک را بیاموزید

معمولاً ما بزرگ‌ترها برای اتاق هامون دنبال یکی دو رنگی که حتماً در یک طیف رنگی باشن هستیم و تعداد زیادی رنگ مختلف برای دکوراسیون اتاق خواب انتخاب نمی­کنیم. یکی از دلایلش اینه که خوشمون نمیاد که اتاقمون پر از رنگ­های تند و متنوع باشه، و به نظرمون حالت نرمال و عادی استفاده از تعداد رنگ­های مرسومه. دلیل دیگه‌ی اون هم اینه که ما معمولاً از اتاق خوابمون برای استراحت و خواب استفاده می‌کنیم و بنابراین هرچه ساده‌تر باشه بهتره؛ اما برای اتاق بچه­ها و دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان اینجوری نیست.

اتفاقاً برعکسه و کودکان خیلی هم خوششون میاد که اتاقشون رنگارنگ و متنوع و شلوغ باشه. این موضوع قطعاً در روحیه­ی بچه­ها تأثیر میذاره و خوب نیست برای دکوراسیون اتاق اونها رنگ مشکی یا طوسی تک­رنگ رو انتخاب کنیم و همه­ی وسایل رو هم همون رنگی بخریم. محیط اتاق بچه­ها باید سرزنده باشه تا علاوه بر حفظ روحیه­ی سرزندگی و شادی در اونها، تخیل و خلاقیتشون رو هم فعال­تر کنه.

نمایشگاه هنر ایران: در این طرح اتاق کودک بنا به سلیقه و استعداد موسیقایی به سبک استدیو آهنگسازی طراحی و اجرا شده است. این فضای بازی که در پایین تخت برای کودک فراهم شده است نیز نمونهٔ دیگری برای از طرح‌هایی است که برای اتاق کودک فراهم شده است تا سرگرم شود.

این ایده نیز بر اساس علایق کودک ایجاد شده است و برای وی جذاب است.

ضرورت دقت در طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک از این جهت می‌باشد که، برای رشد و پرورش بهتر کودک، باید به محیط بازی و سرگرمی وی توجه کرد.

افرادی که دورهٔ کودکی سرشار از شادی و بازی داشته اند دارای روحیه سالم و جوان و پر نشاطی هستند.

توجه به دوران کودکی فرزندتان از مسائلی است که والدین باید به آن بسیار توجه کنند در این دوره شخصیت کودک شکل می‌گیرد.

بنابراین توجه به نیازمندی‌های روحی کودک بسیار مهم است.یکی از علایق کودکان در این سن بازی و ماجراجویی است از این جهت باید عناصر لازم برای وی فراهم شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چیدمان دکوراسیون اتاق کودک را بیاموزید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =