نمایشگاه هنر ایران

چیدمان دکوراسیون فضای کوچک اتاق ریاست

نمایشگاه هنر ایران: چیدمان دکوراسیون فضای کوچک اتاق ریاست

معمولا طراحی دکوراسیون فضاهای اداری به واسطه رفت و آمد ارباب رجوع اهمیت بسیاری پیدا می کند. علاوه بر این تاثیرات ذهنی و شغلی ناشی از فضاهای اداری نیز دلیل محکمی بر لزوم طراحی دکوراسیون فضای اداری می شود. طبیعی است که تمامی بخش های مربوط به یک شرکت و یا سازمان به نوبه خود اهمیت بسیاری دارند و می توان با رعایت نکاتی هوشمندانه و درست، وسایل مناسبی را برای آنها تهیه کرده و چیدمانی هوشمندانه برایشان داشته باشیم.

با این حال باید بپذیریم که دکوراسیون اتاق مدیریت به عنوان قلب یک سازمان و یا اداره از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است و در نتیجه باید دقت و حوصله بیشتری را برای طراحی داخلی اتاق مدیریت به کار گرفت.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق ریاست با فضای کوچک، در طراحی دکوراسیون این اتاق از چوب استفاده شده است که به دلیل کوچکی فضا رنگ روشنی که برای چوب در نظر گرفته شده فضا را بزرگتر و گرمتر نشان می‌دهد.

تابلو‌های که بر روی دیوار تعبیه شده است منظره‌ای بسیار جذاب را در کنار نور پردازی مناسب آن فراهم کرده است.

استفاده از رنگ تیره‌تر برای پارکت به دلیل ایجاد سایه روشن درون این دفتر کار و به دلیل رفت و آمد زیاد مناسب می‌باشد.

این اتاق نیز از سادگی در کنار شیک بودن برخوردار است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چیدمان دکوراسیون فضای کوچک اتاق ریاست را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

72 + = 80