نمایشگاه هنر ایران

کاربرد کفپوش‌های کاشی سرامیکی “Ceramic Tile Flooring” در خانه

نمایشگاه هنر ایران: کاربرد کفپوش‌های کاشی سرامیکی “Ceramic Tile Flooring” در خانه

در طراحی دکوراسیون این آشپزخانه از کف پوش سرامیکی استفاده شده است که هارمونی و ترکیب پذیری بالایی به دلیل تنوع سرامیک‌ها در آشپزخانه به وجود آمده است. از دیگر این گونه کف پوش‌ها به وفور در آشپزخانه‌های مناطق مختلف آب و هوایی به دلیل مقاومت و ماندگاری بالا استفاده می‌شود.

سرامیک و کاشی از مواد انعطاف پذیر قوی ایجاد شده اند. دارای دوام زیاد هستند به خراشیدگی مقاومت دارند و به راحتی ایجاد لکه نمی‌کنند.

کاشی سرامیک از مواد معدنی و خاک رس طبیعی که با هم مخلوط شده است و از یک سمت لعاب دار شده اند توسط دمای شدید تهیه می‌شود.

نمایشگاه هنر ایران: در رنگ‌ها و اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی وجود دارند. مقرون به صرفه هستند و برای تمیز کردن آسان است. تمیز کردن کاشی‌ها آسان‌تر است. برای تمیز کردن از جارو و دستمال کشیدن با مواد شوینده ملایم و حلال‌های مبتنی بر سرکه و با آب گرم استفاده می‌شود.

برای درخشش بالا با یک پارچه نرم آن را خشک می‌کنیم. این کف پوش‌ها سخت و در زیر پا سرد هستند. لغزنده بودن از دیگر خصلت‌های این گونه سرامیک‌ها است.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا کاربرد کفپوش‌های کاشی سرامیکی “Ceramic Tile Flooring” در خانه را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =