نمایشگاه هنر ایران

کفپوش‌های مشمع “Real Linoleum Flooring” چه هستند؟

نمایشگاه هنر ایران: کفپوش‌های مشمع “Real Linoleum Flooring” چه هستند؟

در دکوراسیون این آشپزخانه از کف پوش مشمع یا مشمایی پلاستیکی استفاده شده است. این گونه کف پوش‌ها همان طور که گفته شد در برابر تابش نور خورشید مقاوم اند و کیفیت بالایی برای استفاده در آشپزخانه دارند. از نظر زیست محیطی نیز کاملا برای محلی همچون آشپزخانه مناسب هستند.

تمیز کردن این کف پوش‌ها بسیار آسان است و استفاده آن‌ها در فضا توصیه می‌شود.

مشمع خمیر مخصوصی است که از روغن و چوب و پنبه و آرد چوب و رزین درخت و سنگ آهک و رنگدانه ساخته شده است. تمیز کردن آن آسان است. دارای خاصیت بازیافت پذیری است. ورق مانند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایشگاه هنر ایران: ورقه‌های PVC آن محصولی بسیار متفاوت و اکوسیستم دوست است. دارای کیفیت خوب و بالا و بادوام است. غیر سمی و بدون فرمالدئید است. هیچ گونه مواد شیمیایی مضری را به صورت گاز خارج نمی‌کند. دارای طول عمر بالا و به طور طبیعی آنت استاتیک و ضد میکروبی است.

از منابع تجدید پذیر ساخته شده است و آسان برای نگهداری و نصب است. دارای ماندگاری بالا در رنگ و مقاوم در برابر تابش نور آفتاب بوده.

از خصوصیات منفی آن متخلخل بودن و حساس به اسید بودن آن است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا کفپوش‌های مشمع “Real Linoleum Flooring” چه هستند؟ را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38 + = 39