نمایشگاه هنر ایران

کهکشان و فضا در دکور و دیزاین اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: کهکشان و فضا در دکور و دیزاین اتاق کودک

شاید بهترین ایده برای طراحی داخلی اتاق کودک، فاصله گرفتن از تم‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های تکراری و روتین و به‌جای آن، استفاده از تم‌های متفاوت و زیباست؛ طرح‌هایی که بتوانند باعث ایجاد جذابیت و سوال و در نتیجه رشد فکری فرزندتان شوند. طراحی اتاق کودک شاید در وهله اول کار ساده‌ای به نظر برسد؛ اما ترکیب رنگ‌ها و موضوعات مختلف و الهام‌بخش، کم‌کم سختی کار را به شما نشان می‌‌دهد. یکی از تم‌های پرطرفدار، تم کهکشانی برای اتاق کودک است که بتوان نمایی از فضا، منظومه شمسی و ستاره‌ها را در اتاق ایجاد کرد. در این مقاله سعی کردیم با پیشنهاد چند طرح  متفاوت و جذاب، ایده‌هایی برای شما در زمینه پیاده سازی این تم در اتاق فرزندتان ارائه دهیم.

تم کهکشانی یکی از آن دسته طرح‌های متفاوت و خاص است که می‌تواند جلوه خاص و جذابی به اتاق فرزندتان داده و از سوی دیگر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم او را به علوم فضایی و نجوم علاقه‌مند خواهد کرد.

نمایشگاه هنر ایران: در طراحی دکوراسیون این اتاق خواب به شکلی فوق العاده و منحصر به فرد یک ایدهٔ جذاب برای تخت خواب در نظر گرفته شده است.

این تخت مانند یک مخفی گاه دنج و یا همچون یک غار طراحی شده است و کودک می‌تواند در دنیای کودکی خود به کنکاش و رویا بافی بپردازد.

قرار گیری در این اتاق خواب و بازی در آن برای کودک رمز آمیز و سرشار از هیجان است.

این اتاق در عین سادگی بسیار خاص و زیبا طراحی شده است.

توجه به دوران کودکی و مراحل رشد و پرورش کودک از مسائل مهمی است که والدین باید به آن توجه نشان دهند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا کهکشان و فضا در دکور و دیزاین اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

80 + = 84