نمایشگاه هنر ایران

استفاده از پارتیشن‌های ثابت و متحرک در دکوراسیون اداری

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از پارتیشن‌های ثابت و متحرک در دکوراسیون اداری

پارتیشن ها برای جداسازی فضا استفاده می شود. در اداراتی که نیازمند تقسیم بندی فضای یک دفتر و یا یک سالن هستند، بهترین و کم هزینه ترین راه، می تواند استفاده از پارتیشن باشد. از پارتیشن ها می توان به عنوان ثابت و یا متحرک استفاده کرد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای انجام می شود که بیشترین کارایی با کمترین هزینه را دربر خواهد داشت.

امروزه شاید بهترین راهکار برای تفکیک فضاها، به خصوص در فضاهای اداری، استفاده از پارتیشن متحرک اداری باشد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری یکی از راه های به صرفه برای مدیران است. با کمک از این پارتیشن ها نه تنها به کارمندان کمک می کنیم تا فضای خصوصی تری برای کار خود داشته باشند، بلکه این کار را بدون آنکه هزینه زیادی صرف کنیم، انجام می دهیم.

نمایشگاه هنر ایران: تفکیک فضای کاری و اداری با استفاده از پارتیشن‌های ثابت، در این نمونه از دکوراسیون اداری از پارتیشن ثابت برای تفکیک فضای کاری اداری از سایر قسمت‌های موجود در یک محیط اداری استفاده شده است علت استاده از رنگ روشن در این طراحی ایجاد حس آزادی بیشتر فردی و عدم درک حس خستگی است.

آن چه که باید دیگر بار متذکر شد حفظ حریم شخصی هر یک از کارکنان در این چنین شرکت‌هایی است.

جلوگیری از انتشار حس قرار گیری در یک محیط کوچک و بسته آدمی را دل مرده و کسل می‌کند و از ایجاد حس خلاقیت او می‌کاهد.

بنابراین باید تا حد امکان محیط را برای کارکنان دلنشین نمود تا انرژی لازم در اختیار فرد برای انجام فعالیت شغلی را داشته باشد.

استفاده از تابلو درروبرو کارکنان نیز برای این منظور است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از پارتیشن‌های ثابت و متحرک در دکوراسیون اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 66 = 75