نمایشگاه هنر ایران

استفاده از چوب در پارتیشن دکوراسیون اداری

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از چوب در پارتیشن دکوراسیون اداری

همه ما عاشق اتاق های خیلی بزرگ هستیم، اما وقتی نوبت به استفاده از آن فضا می رسد، دست و پایمان را گم می کنیم و برای مدیریت آن سردرگم می شویم. اینطور نیست؟ این فضای وسیع خواه دفتر کار باشد یا در خانه، فرقی نمی کند. فضای بزرگ در هر حال ما را گیج می کند.
برای طراحی و ساخت پارتیشن انتخاب های متعددی وجود دارد، اما در میان همه انتخاب ها پارتیشن ساخته شده از چوب هم از لحاظ ظاهری منحصربه فرد است و هم با تفکیک فضاها هر محیطی برای شما کاربردی و قابل استفاده می شود. اگر شما نیز قصد دارید فضای وسیع خود را به شکلی بی نظیر تقسیم بندی کنید، بی شک این مطلب جذاب درباره پارتیشن چوبی اداری و خانگی به کارتان می آید. چنانچه خودتان امکانات کافی برای ساخت و طراحی آن ندارید، می توانید از سازندگان و طراحان محلی هم کمک بگیرید.


نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اداری پارتیشن شده با کمد و قفسه‌های چوبی، در این طرح از فضا به نحوی شایسته استفاده شده است ایجاد فضایی باز با کمک رنگ سفیدکه نماد خلوص است سبب ایجاد حس مشارکت و همکاری در تعامل با یک دیگر را ایجاد می‌کند.

بدون ایجاد اخلال در کار یک دیگر به انجام کار‌های خود می‌پردازند.

وجود یک میز نیز در کنار هر یک از قسمت‌ها به منظور استفاده جانبی از دیگر مزیت‌های این طراحی به شمار می‌آید.

پنجره‌های که به سمت محیط زیبای بیرون دید دارد نیز از ویژگی‌های این اتاق کار برای کارکنان است که این طراحی جذاب به نظر می‌رسد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا استفاده از چوب در پارتیشن دکوراسیون اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =