نمایشگاه هنر ایران

پارتیشن اداری در دکوراسیون و کاربرد آن

نمایشگاه هنر ایران: پارتیشن اداری در دکوراسیون و کاربرد آن

پارتیشن اداری یکی از ابزارهای مفید و کارا در تقسیم بندی فضاست. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها دارای فضای وسیع و یک دست هستند که در این حالت کارکنان در کنار هم و در فضای مشترک کار می‌کنند. برای جداسازی این فضا و ایجاد فضای خصوصی برای هر نفر می‌توان از پارتیشن اداری استفاده کرد. پارتیشن اداری در انواع مختلف با قابلیت‌های خاص هر نوع است که بر اساس نیاز و سلیقه مشتری طراحی و نصب می‌شود. یکی از محدودیت‌ها در ساختمان‌های اجاره‌ای نبود فضای کافی است که با استفاده از پارتیشن اداری این مشکل قابل حل است.

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری یکی از جداکننده‌های مفید برای تقسیم کردن فضاست. این پارتیشن‌ها برای زیباسازی، بهبود فضا و استفاده مفید از محیط کار و اداره است. پارتیشن اداری در انواع و رنگ‌های مختلف و طرح‌های گوناگون با قابلیت چاپ لوگوی شرکت بر روی آن وجود دارد. یکی از مزایای پارتیشن آسیب نرسیدن به فضای کف و دیوارها به هنگام نصب است. کارکنان هنگام کار درون اتاق‌های ساخته شده با پارتیشن تمرکز لازم برای انجام کار را داشته و سر و صدای محیط موجب ایجاد مزاحمت در کار آنها نمی‌شود. در اتاق کنفرانس علاوه بر میز کنفرانس از پارتیشن اداری به منظور ایجاد زیبایی و محیط آرامتر و زیباتر از پارتیشن استفاده کرد. پارتیشن‌ها در اجناس چوبی، شیشه‌ای، فلزی و غیره موجود است. طراحی بر روی آن‌ها می‌تواند منبت کاری، معرق کاری و سایر هنرهای تزیینی باشد که به سلیقه شما در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید شود.

کاربرد پارتیشن اداری

کاربرد اصلی پارتیشن جداکنندگی است؛ استفاده گسترده از پارتیشن ها برای جدا کردن فضاهای داخلی بعد از گسترش فعالیت های حرفه‌ای در محیط های کوچک و فضاهای محدود گسترش بیشتری با این نوع از مبلمان اداری پیدا کرد. در محیط‌های کاری بعد از رواج تکنولوژی و انجام کارها به شکل اینترنتی به سوی استفاده از پارتیشن اداری به منظور حفظ حریم خصوصی کارمندان در عین ارتباط فعال با همکاران به شکل فراگیر استفاده شد. پارتیشن اداری با اشغال فضای کمتر، زیبایی بصری، هزینه کمتر و راحتی نصب به سرعت جای خود را در سازمان ها و گاهی اوقات خانه ها پیدا کرد.

نمایشگاه هنر ایران: استفاده بهینه از فضا در دکوراسیون اداری، در این طراحی از فضای که در اختیار کارکنان قرار گرفته است به بهترین نحو استفاده شده است.

تعداد کارکنان در دفتر به صورت بهینه در این فضا گنجانده شده اند. برای هر یک از کارکنان توانایی استفاده از یک فضای شخصی به منظور راحتی فرد در نظر گرفته شده است.

استفاده از چوب سبب القای حس زندگی و سر زندگی به کارکنان می‌شود و استفاده از نور طبیعی که حس شادابی به محیط می‌بخشد.

استفاده از رنگ روشن کف پوش نیز برای ایجاد هارمونی با رنگ تیره نیز استفاده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا پارتیشن اداری در دکوراسیون و کاربرد آن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 26 = 28