نمایشگاه هنر ایران

رنگ سال در دکوراسیون اتاق‌خواب

نمایشگاه هنر ایران: رنگ سال در دکوراسیون اتاق‌خواب

ترکیب رنگ اتاق خواب بزرگسال و والدین شاید در نگاه اول تنها به معنای استفاده از رنگ ها برای زیباتر شدن محیط باشد که این یک اشتباه بزرگ در این زمینه خواهد بود. هارمونی رنگ ها در اتاق خواب با توجه به تاثیر بسیار زیاد کیفیت استراحت بر از بین بردن استرس و اضطرابی که در طول روز تحمل میشود، باید بر اساس اصول روانشناسی و فنگشویی انتخاب شوند.
یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتور‌های دکوراسیون داخلی رنگ است .
انتخاب رنگ بر اساس رنج سنی کاربر فضا , حسی که فضا در کاربر به وجود می‌آورد , میزان صمیمیت و خوش حال کننده بودن فضا , احساس امنیت کاربر در فضا و… تاثیر فراوان دارد , بنابراین در انتخاب رنگ و ترکیب رنگ‌ها برای دکوراسیون داخلی فضا باید بسیار هوشیارانه و محتاطانه عمل کرد .

نمایشگاه هنر ایران: در این فضا با ترکیب دو رنگ سرد و گرم یعنی کرم و بنفش در دکوراسیون داخلی اتاق خواب فضایی صمیمی و دلنشین را به وجود آورده ایم.
اینکه بدانیم در ترکیب دکوراسیون کدام رنگ را برای کدام وسیله و شی استفاده کنیم بسیار مهم است به این خاطر که حس متفاوتی در فضا به وجود می‌آورد.مثلا در این اتاق اگردر پارچه کوسن‌های روی تخت زمینه بنفش بود و گل‌ها سفید بودند یا اگر پرده‌ها به جای رنگ کرم بنفش بودند کاملا حس و روح متفاوتی را به دکوراسیون داخلی فضا می‌دادند .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ سال در دکوراسیون اتاق‌خواب را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 1 =