نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق‌خواب همه چی تمام

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق‌خواب همه چی تمام

اتاق خواب جایی برای رفع خستگی و بازیابی انرژی جسمی و روحی افراد است. پس می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نقاط منزل شماست. شاید در نگاه اول چیدمان آن بسیار ساده و راحت به نظر برسد؛ اما وقتی وارد جزئیات می‌شوید می‌بینید که چیدمان اتاق خواب اصول و قواعد خاص خودش را دارد که نباید از آن‌ها غافل شد. قواعدی که مربوط به موارد زیر هستند:

  • نورپردازی
  • انتخاب و هماهنگ‌سازی رنگ‌ها
  • انتخاب و هماهنگ‌سازی اکسسوری‌ها با لوازم اصلی
  • سبک چیدمان لوازم اصلی و فرعی
  • نوع چیدمان باتوجه به متراژ اتاق خواب
  • و …

نمایشگاه هنر ایران: قرار دادن تلویزیون در اتاق خواب مورد پیشنهاد طراحان دکوراسیون و روانشناسان نیست. اما شخصی که تا نیمه‌های شب مشغول کار با رایانه یا تماشای فیلم است اگر خواست تلویزیون را در اتاق خواب قرار دهد چگونه انجام دهد که بهتر باشد؟
با چیدمان درست وسایل در اتاق خواب می‌توانیم هرچیزی را در جای مناسب خود قرار دهیم (از لحاظ دسترسی ها) و علاوه بر آن فضایی خالی در بخشی از اتاق داشته باشیم که از آن برای قرار دادن میز کار , میزی برای تلویزیون یا کامپیوتر شخصی استفاده کرد .

در دکوراسیون اتاق خواب معمولا مکان تلویزیون , وسایل سرگرمی بصری , وسایل بازی مانند پلی استیشن , ایکس باکس و … را روبروی تخت خواب در نظر می‌گیرند تا در زمان استراحت و آسایش کاربر او به راحتی با دراز کشیدن و ریلکس کردن بدن خود سرگرمی خود را نیز داشته باشد .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق‌خواب همه چی تمام را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =