نمایشگاه هنر ایران

رنگ شیک طلایی و تاثیر آن در دکور حمام

نمایشگاه هنر ایران: رنگ شیک طلایی و تاثیر آن در دکور حمام

طراحی حمام لاکچری در یک خانه می تواند بسیار لذت بخش باشد چراکه حمام در یک خانه مکانی برای پاکی و پاکیزگی و آرامش و راحتی است. چه بهتر که بتوان با یک طراحی خوب این مکان را برای مصرف کننده دلپذیرتر کرد. برای طراحی یک حمام لاکچری تنها انتخاب وان جکوزی یک تکه یا وان حمام جزیره یا استفاده از شیرآلات طلایی و کاسه روشویی طلایی کافی نیست. استفاده از این عناصر لوکس کمک به طراحی می کند ولی چگونه استفاده کردن از آن ها در کنار یکدیگر موضوع مهم تری می باشد. ایده های طراحی حمام می تواند به هر شخص کمک کند تا بتواند حمام لاکچری و مورد علاقه خود را طراحی کند.
دکوراسیون داخلی لوکس حمام به سبک مدرن با رنگ‌های سفید و طلایی، در این دکوراسیون فضای حمام با سنگ‌های خاکستری پوشیده شده است و قاب آئینه‌ها و جزئیات با استفاده از رنگ‌های طلایی و اشرفی زیبایی منحصر به فردی به محیط بخشیده است.

نمایشگاه هنر ایران: از نکات دیگر که در طراحی این دکوراسیون جلب توجه می‌کند استفاده از یک درب کشویی در کنار وان حمام است که به سمت اتاق خواب و تخت‌خواب‌ها باز می‌شود.

در دکوراسیون بخش‌هایی که در تقسیمات فضایی به عنوان بخش ” تر” (خیس) شناخته شده اند , کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها بسیار مهم بوده و از نظر بهداشت و پاکی فضا در کنار زیبایی‌های ظاهری مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتخاب نوع متریال, جنس , رنگ , فرم و شکل این کف پوش‌ها و دیوارپوش‌ها با توجه به سبک و نوع کوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تعیین می‌شود.همچنین می‌توان با توجه به نورپردازی فضای داخلی , افزایش و یا کاهش نور محیط و در دست گرفتن کنترل نوری فضا , جنس , متریال و رنگ کف پوش و دیوارپوش فضا را انتخاب کرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ شیک طلایی و تاثیر آن در دکور حمام را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =