نمایشگاه هنر ایران

طراحی اتاق نشیمن لوکس و لاکچری

نمایشگاه هنر ایران: طراحی اتاق نشیمن لوکس و لاکچری

این روزها همه عاشق فضاهای لوکس و جلوه های جذاب آن هستند و داشتن یک اتاق نشیمن لوکس آرزوی هرکسی است. اما در اختیار داشتن چنین فضایی هزینه بالایی می طلبد. چه کسی توان تأمین این هزینه ها را دارد؟

ولی ما خبر خوبی برایتان داریم اگر کمی هوشمندانه عمل کنید می توانید با هزینه بسیار کم خانه تان را زیبا تر و شیک تر جلوه دهید و به اصطلاح یک اتاق نشیمن لاکچری داشته باشید. هر چند این اصطلاح لاکچری هم از غلط های بسیار رایج در زبان فارسی امروز است. برای آشنا شدن با این ترفندها در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

خانه جایی است که در آن احساس آسایش و آرامش می کنیم. برای همین اتاق نشیمن خانه مان هم باید لوکس، شیک و منحصر به فرد به نظر برسد. البته برای داشتن چنین اتاق نشیمنی همیشه هم لازم نیست پول زیادی هزینه کنید. ما در اینجا شما را با چند ترفند ماهرانه آشنا می کنیم که با عمل کردن به آن ها می توانید به سادگی اتاق نشیمن تان را لوکس و زیبا جلوه دهید.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن دلباز با کفپوش‌های سفید مرمری، پوشش دادن فضاهای بزرگ به صورتی که در کنار به چشم آمدن تمامی وسایل از نظم آن کاسته نشود، پرسشی ست که می‌تواند پاسخ‌هایی زیادی را در طراحی کوراسیون داخلی به همراه داشته باشد.

تناسب رنگی میان سقف و کف، به شکلی ساختار یافته است که مبلمان نیز با تزیینات دیوار و درب‌ها تطابق رنگی داشته و نظام بندی محیط را به شکل کامل حفظ کرده است.

شایان ذکر است که وجود سنگ مرمر در کف، علاوه بر انتقال حس شکوه، موجب کاهش جذب گرما در فضایی بزرگ و نورگیر خواهد بود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی اتاق نشیمن لوکس و لاکچری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =