نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکوراسیون اتاق خواب برای کودک دختر

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق خواب برای کودک دختر

رنگ‌های کِرِم، صورتی کمرنگ و یا تونالیته‌هایی از رنگ سبز انتخاب خوبی برای اتاق دختر بچه‌ها می‌باشد.
می‌توان از طرح گل برای تخت خواب و همچنین برای پرده‌های اتاق استفاده کرد و یا از لوسترهای چندشاخه و یا کوسن‌های رنگی استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون اتاق کودک باید متناسب با روحیه کودکان باشد. کودکان دنیای تخیلی خاص خودشان را دارند, دوست دارند اتاقشان فضایی باشد برای رویا پردازی هایشان، فضایی که در آن به راحتی بازی کنند، کتاب بخوانند، موسیقی گوش بدهند و …

نمایشگاه هنر ایران: بنابراین فضای اتاق کودکان می‌بایستی , رنگارنگ , جذاب , شلوغ ولی در عین حال منظم، آرامش بخش و بی خطر باشد. به همین دلیل طراح اینگونه فضاها باید شناخت خوبی از روحیات کودکان داشته باشد تا بتواند فضایی ایده آل فراهم سازد.کودکان معمولآ دوست دارند در مورد طراحی و چیدمان اتاقشان, اظهارنظر کنند. این اظهارنظر اساس طراحی خواهد بود که تصور کودکانه , اشکال معماری و شاخص مخصوص به خود را بر می‌انگیزد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در طراحی اینگونه فضاها مدنظر داشت، رشد و تغییر بسیار سریع کودکان و نیازهایشان است. از این رو رنگ، مبلمان اتاق و کف اتاق باید به گونه‌ای انتخاب شود که تا ورود به مدرسه مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکوراسیون اتاق خواب برای کودک دختر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 21 = 28