طراحی دکور اتاق کودک پسر

دکوراسیون

۱۱ فروردین ۱۴۰۱ 179 بازدید
نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکور اتاق کودک پسر

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکور اتاق کودک پسر

استفاده از رنگ‌های سبز تیره برای میز ،تخت خواب، کمد و … و دادن تاکیدهایی با رنگ کرمی در اتاق آنرا بسیار جذاب می‌کند.
انتخاب تم ورزشی برای اتاق خواب پسرها نمونهٔ بسیار مناسبی است. عموما پسرها از این تم لذت می‌برند. استفاده از یک صندلی راحت در اتاق پسربچه برای درس خواندن توصیه می‌شود. همچنین استفاده از تصاویر خودرو و ورزشکاران علل خصوص فوتبالیستهای مشهور در اتاق توصیه می‌شود.

طراحی دکوراسیون اتاق کودک باید متناسب با روحیه کودکان باشد. کودکان دنیای تخیلی خاص خودشان را دارند, دوست دارند اتاقشان فضایی باشد برای رویا پردازی هایشان، فضایی که در آن به راحتی بازی کنند، کتاب بخوانند، موسیقی گوش بدهند و …

نمایشگاه هنر ایران: بنابراین فضای اتاق کودکان می‌بایستی , رنگارنگ , جذاب , شلوغ ولی در عین حال منظم، آرامش بخش و بی خطر باشد. به همین دلیل طراح اینگونه فضاها باید شناخت خوبی از روحیات کودکان داشته باشد تا بتواند فضایی ایده آل فراهم سازد.کودکان معمولآ دوست دارند در مورد طراحی و چیدمان اتاقشان, اظهارنظر کنند. این اظهارنظر اساس طراحی خواهد بود که تصور کودکانه , اشکال معماری و شاخص مخصوص به خود را بر می‌انگیزد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در طراحی اینگونه فضاها مدنظر داشت، رشد و تغییر بسیار سریع کودکان و نیازهایشان است. از این رو رنگ، مبلمان اتاق و کف اتاق باید به گونه‌ای انتخاب شود که تا ورود به مدرسه مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکور اتاق کودک پسر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =