نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق خواب نوزاد بسیار حساس است

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق خواب نوزاد بسیار حساس است

همانطور که می‌دانیم نوزادان مخلوقات آسیب پذیری هستند و قدرت انتقال خواسته خود را به ما ندارند. پس برای طراحی اتاق نوزاد باید نهایت سعی خود را کنیم که مبادا طفل نوزاد عزیز و دلبند خدای نکرده اذیت شود.

اتاق کودک نزدیک اتاق والدین باشد
برای اتاق نوازاد باید اتاقی نزدیک به اتاق خواب خودتان را انتخاب کنید تا در شب هنگام مسیر کوتاهی را برای سر زدن به اتاق کودک تان طی کنید.

دمای اتاق و اهمیت نورگیر بودن
دقت کنید که دمای اتاق نه زیاد سرد و نه زیاد گرم باشد و پنجره‌ها اجازه دهند که نور زیادی وارد اتاق شود و پرده‌ها قابلیت پوشش کل پنجره را داشته باشند تا در هنگام خواب نوزاد بتوان برای ممانعت از ورود نور از آن‌ها استفاده کرد.

هماهنگی نوع اتاق خواب با اتاق خواب نوزاد
نمایشگاه هنر ایران: اگر خانهٔ شما یک خانه سنتی است باید در طراحی اتاق خواب نوزاد با سایر قسمت‌های خانه دقت نمایید که همان سبک مورد استفاده قرار بگیرد.
ساده طراحی کنید.
با وجود همهٔ لوازم و وسایل که مورد استفاده قرار میدهید باید بدانید که روی چیز‌های ساده تمرکز کنید. از زمینه‌های طبیعی استفاده کنید و آن‌ها را با دیگر لوازم ترکیب کنید این گونه شما نیاز به تغییر دکوراسیون را در هر سال کاهش میدهید.

طراحی‌های قابل انعطاف را انتخاب کنید
زمانی که نوزاد بزرگ‌تر می‌شود خود کودک می‌تواند تصمیم بگیرد چه می‌خواهد. در واقع می‌تواند در انتخاب شرکت کند و در واقع با رشد کودک تقاضا‌ها‌ی کودک نیز عوض می‌شود.

طراحی سازگار را برگزینید
نمایشگاه هنر ایران: می‌توانید به گونه‌ای طراحی کنید که قابل استفاده برای نوزاد بعدی نیز باشد. طراحی دیوار اتاق نیز می‌تواند تعویض شود. اگر احساس شود که این طراحی از مد افتاده است برچسب‌ای دیوار نیز می‌تواند به دلیل هزینه اندکی که دارند و از آن جهت که آسان نیز قابل تغییر است مورد استفاده قرار بگیرد تا زمانی که نوزاد یا کودک بزرگ‌تر می‌شود.

مطمئن شوید محیط برای نوزاد و یا کودک امن است
برای آن که کودک یا نوزاد در اتاق نگهداری شود و به بازی مشغول شود باید همه چیز به گونه‌ای طراحی شود که نوزاد و یا کودک در امنیت باشد.
ابتدا لوازم را انتخاب کنید
والدین اغلب از انتخاب رنگ شروع می‌کنند اما در حقیقت راحت‌تر و کم هزینه‌تر این است که لوازم را انتخاب کنید وسپس به طراحی دیوار و کف پوش بپردازید.

طراحی و عملکرد را با هم هماهنگ کنید
سختترین قسمت طراحی دکوراسیون اتاق خواب این است که مطمئن شوید که لوازم به راحتی و آسانی قابل استفاده باشد توجه به این که چه چیزی را بیشتر مورد استفاده قرار می‌دهید و کدام اندازه‌ها برای فضای شما بهتر است مهم می‌باشد. توجه به این نکات به شما در طراحی فضا کمک می‌کند
در مورد تزئین اتاق نوزاد به گونه‌ای عمل کنید که به جذابیت و تزئین اتاق کمک می‌کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق خواب نوزاد بسیار حساس است را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 4 =