نمایشگاه هنر ایران

فضایی رمانتیک با استفاده از شمع در دکور حمام و دست‌شویی

نمایشگاه هنر ایران: فضایی رمانتیک با استفاده از شمع در دکور حمام و دست‌شویی

شمع‌ها کاربردهای مهمی در دستشویی دارند. استفاده از چند شمع زیبا در دستشویی نه تنها فضا را جذابتر و دلپذیر‌تر می‌کند، بلکه فواید دیگری هم دارد. شمع‌ها به خصوص انواع معطر آن‌ها می‌توانند از ایجاد بوی رطوبت و نامطبوع در دستشویی جلوگیری کنند. همچنین فکر کنید شب هنگام در دستشویی خانه، برق نداشته باشید! خب، وجود یک شمع در دستشویی می‌تواند حسابی در این موقعیت نجاتتان دهد!
نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی لوکس و رویایی با استفاده از شمع برای روح انگیز کردن فضا و جدا کننده فضایی چوبی، در این دکوراسیون برای سرویس بهداشتی از رنگ سفید و کرم استفاده شده و برای رویایی کردن محیط حمام از شمع‌های گوناگون استفاده شده است که بالای وان حمام قرار گرفته است. همچنین درب حمام از جنس چوب است که با نقش و نگار گل‌ها فضای اتاق را دلپذیر کرده است.

نمایشگاه هنر ایران: یکی از مسائل مهمی که در طراحی دکوراسیون فضاهای داخلی باید مورد توجه قرار گیرد این است که در صورت نورگیری کم فضای داخلی با استفاده از ترفندهای مختلف دکوراسیون نظیر نورپردازی‌های موضعی و پنهانی , استفاده از آینه در ابعاد بزرگ داخل فضا برای بازتاب نور , استفاده از وسایل تزیینی کوچک که به نورپردازی فضا کمک می‌کنند نظیر فانوس‌های کوچک و شمع و استفاده از کف پوش‌ها و دیوارپوش‌هایی با رنگ‌های روشن و منعکس کننده نور , این مشکل محیط را برطرف نماییم .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا فضایی رمانتیک با استفاده از شمع در دکور حمام و دست‌شویی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 29 = 39