نمایشگاه هنر ایران

بکارگیری سبک اروپایی در اتاق نشیمن رویایی

نمایشگاه هنر ایران: بکارگیری سبک اروپایی در اتاق نشیمن رویایی

در طول تاریخ اروپا، هنر دکوراسیون هیچگاه تغیر شکل ناگهانی نداشته است، هر سبک پیش زمینه ای بوده برای سبک بعدی و ادامه آنچه که بطور کلی در سبک های دکوراسیون اروپایی به چشم می خورد. در این سبک ها دقت همراه با وسواس طراحان در به وجود آوردن ریزه کاریهای مختلف به چشم می خورد. طراحان سعی داشته اند که زیبایی و هماهنگی را در کنار هم داشته باشند.

سبک کلاسیک در واقع سبک سنتی غربی است. عناصر مهم این سبک مبلمان آنتیک، گچ کاری های زیبا، وسایل چوبی تزئینی با جزئیات فراوان، پرده های لوکس با پارچه های طرح دار منگوله دار، آینه های بزرگ قدی و کلکسیون ها هستند. در این سبک اصالت به زیبایی تمام نمایان است. رنگ های به کار رفته شده در سبک کلاسیک رنگ های خنثی، بژ، کرم و خاکستری هستند. تقارن و حفظ آن یکی از اصول اساسی در دکوراسیون کلاسیک است.

نمایشگاه هنر ایران: چه کسی می‌تواند طبیعت زیبا را در پیش روی خود ببیند و در طراحی دکوراسیون خانهٔ خود، از آن الهام نگیرد؟

زمانی که چشم اندازی این چنین را در جوار اتاق نشیمن خود ببینید، بی تردید طراحی حاکم بر طبیعت را تا فضای خانهٔ خود ادامه خواهید داد.

رنگ آبی پرده‌ها از متناهی شدن آسمان جلوگیری کرده و به بیکرانگی آن ادامه می‌دهد؛ به شکلی که رنگ زرد متناسب با نور خورشید بر زیبایی این دکوراسیون خواهد افزود.

در کنار این، استفاده از رنگ‌های گوناگون چون گلستانی در زیر این آسمان پرده‌ای جلوه خواهد نمود و تزیینات و مجسمه‌ها نیز بر لوکس بودن این طراحی خواهند افزود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بکارگیری سبک اروپایی در اتاق نشیمن رویایی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 69 = 71