نمایشگاه هنر ایران

تاثیر رنگ ها بر کارکنان در چیدمان فضای دکوراسیون اداری

نمایشگاه هنر ایران: تاثیر رنگ ها بر کارکنان در چیدمان فضای دکوراسیون اداری

تا به حال فکر کرده‌اید که رنگ دکوراسیون اداره‌های مختلف چه تاثیری روی کارکنان یا مشتریان دارد؟ آیا اصلا رنگ محیط روی روحیه افراد تاثیرگذار است؟ تحقیقات مختلف در سراسر دنیا نشان‌دهنده‌ی این است که رنگ دکوراسیون هر اداره روی عملکرد کارمندانِ آن محیط تاثیرگذار است. این موضوع شاید در دید اول موردی پیش پا افتاده باشد اما اثر شگرفی دارد. اگر شما هم تمایل دارید بدانید که رنگ‌های مختلف در محیط‌های گوناگون چه تاثیراتی می‌گذارند

در جهان رنگ‌های بسیار متنوعی وجود دارد که بسته به نظر بیننده می‌توانند جذاب یا خسته‌کننده باشند. طیف رنگ‌ها بسیار گسترده است و امروزه ابزارهای مختلف هم با رنگ‌های گوناگونی در بازار به فروش می‌رسند تا بتوانند سلیقه افراد مختلف را پوشش دهند.

رنگ‌ها انواع گوناگونی دارند. این رنگ‌ها به سه دسته‌ی رنگ‌های گرم، سرد و خنثی تقسیم‌بندی می‌شوند. رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد؛ رنگ‌های سرد مانند آبی، سبز، بنفش و رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سیاه، سفید، نقره‌ای.

برای انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون لازم است ابتدا تاثیر هر کدام را روی روحیه افراد بدانیم و سپس با در نظر گرفتن نکات خاصی رنگ مناسب را انتخاب کنیم.

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از رنگ‌های شاد و تاثیر گذار در چیدمان فضای دکوراسیون اداری، استفاده درست از فضا در این محیط کوچک و دلباز وجایگزینی مناسب افراد در جایگاه خود وبه سمت نور طبیعی در ایجاد حس سرزندگی و نشاط و تحریک حس خلاقیت در کارکنان تاثیر بسزایی دارد استفاده از رنگ سبز که نشانه تازگی است و به محیط روح می‌بخشد.

رنگ سبز نیز به طور هوشمندانه‌ای بر افزایش میزان تمرکز و ثبات محیط انتخاب شده است.

در هر قسمت به این نکته توجه شده است که فضای کافی و لازم برای هر فرد وجود داشته باشد و افراد به راحتی بتوانند با همکاران خود به تعامل و مشارکت بپردازند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تاثیر رنگ ها بر کارکنان در چیدمان فضای دکوراسیون اداری را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 75 = 81