نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق نشیمن طرح چوبی جنگلی

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق نشیمن طرح چوبی جنگلی

اغلب افراد تصور می کنند که باید خانه ای در نواحی جنگلی داشته باشند تا بتوانند از دکوراسیون خانه جنگلی برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل شان استفاده نمایند در صورتی که این تصور نادرست می باشد و اگر خانه شما در نواحی جنگلی هم نیست می توانید باز هم با به خرج دادن کمی خلاقیت منزل تان را شبیه به یک خانه جنگلی و زیبا کنید.

طراحی داخلی خانه های جنگلی ترکیبی از سبک طراحی روستیک و مدرن می باشد و اگر شما تمایل دارید بخش های مختلف منزل تان دارای حال و هوایی خاص باشد بهتر است از این سبک دیزاین داخلی ایده بگیرید.

یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد دیزاین داخلی منزل به سبک جنگلی استفاده از گل و گیاهان استوایی و سرسبز می باشد و شما می توانید با قرار دادن گل و گیاهان سرسبز در قسمت های خالی ، فضای منزل تان را بی نظیر و جذاب تر کنید.

اگر تمایل دارید فضای منزل تان شبیه به یک جنگل سرسبز به نظر برسد می توانید برای پوشاندن دیوارها از کاغذ دیواری با طرح گیاهان ، جنگل و درختان مختلف استفاده نمایید همچنین می توانید برای رنگ آمیزی دیوارها نیز از رنگ سبز نعنایی یا رنگ سبز جنگلی استفاده کنید.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق نشیمن چوبی جنگلی با شومینه و سنگ‌های آبی تیره، با در نظر گرفتن شومینه به عنوان قلب و مرکز کانونی طراحی دکوراسیون و نیز رنگ آبی تیره آن، می‌توان محیطی آکنده از آرامش و به دور از همهمهٔ خارج از فضا را از طراحی دکوراسیون اتاق نشیمنی این چنین طلب نمود.

نور ورودی از پنجره در برخورد با این فضا و با در نظر گرفتن این نکته که نور سفید میزانی آبی به رنگ‌های دیگر می‌افزاید، توانسته به حفظ انسجام رنگی میان بخش‌های متفاوت این دکوراسیون داخلی بیانجامد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق نشیمن طرح چوبی جنگلی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 7 = 11