دکوراسیون باز اداری کوچک

دکوراسیون

۱۸ فروردین ۱۴۰۱ 305 بازدید
نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون باز اداری کوچک

نمایشگاه هنرایران: دکوراسیون باز اداری کوچک

معمولا طراحی دکوراسیون دفتر کار با توجه به اصول و قوانینی انجام می‌شود که تنها با دانستن این اصول و قواعد می توانید یک چیدمان زیبا و شیک و در عین حال کاربردی را داشته باشید.

 محل کار به عنوان محیطی شناخته می ‌شود که تنها زیبایی آن، ملاک نیست و باید در عین حال که با توجه به نوع کاربرد فضا، تمام وسایل مورد نیاز در دسترس کارمندان و کارکنان یک محیط باشد ، دارای نظم و ترتیب و آرامش بخش نیز باشد تا راندمان کار در محیط کار بالاتر برود.

نمایشگاه هنر ایران: برای اینکه بتوانید دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید باید رنگ دیوارها و وسایل متناسب با دفتر کار شما باشد و حتماً برای چیدمان و دیزاین دفتر کار، به کاری که در آن محیط انجام می‌شود و مخاطبانی که با آن محیط سروکار دارند توجه کنید.

مخاطبان و ارباب رجوع ها در یک محیط کاری، تاثیر زیادی در انتخاب دکوراسیون و چیدمان و طراحی آن خواهند داشت و همچنین می توانید به نوع افرادی که به شما مراجعه می کنند و رده سنی و جنسیت آن ها توجه داشته باشید و بعد به طراحی دکوراسیون دفتر کار خود بپردازید.

نمایشگاه هنر ایران: تمام این مواردی که گفته شد می‌تواند هم در رنگ دیوارها تاثیرگذار باشد و هم در نوع کاغذ دیواری که انتخاب می‌کنید . علاوه بر آن در نوع و چیدمان صندلی و میز کار افراد و کمد ها و فایل ها و سایر موارد دیگری که در دفتر کار وجود دارد تأثیرگذار خواهد بود.

 همچنین علاوه بر این موارد کفپوش و سقف دفتر کار هم می ‌تواند با توجه به هدف شما متفاوت باشد و می توانید در قسمت های مختلف محیط کار های کوچک از رنگ های روشن تر برای ایجاد یک فضای دلباز در آن محیط استفاده کنید.

نمونه‌ای از دکوراسیون باز با ترکیب بندی‌های روشن، طراحی دکوراسیون این اداره کوچک با جدا سازی فضای کارکنان و ایجاد یک فضای خصوصی برای هر یک از افرادی که در این مجموعه مشغول کار هستند بسیار حرفه‌ای می‌باشد.

ترکیب رنگ کرم تیره در کف پوش با رنگ روشنی از چوب که در کار استفاده شده است و تلفیق این رنگ‌ها با رنگ سفید که نشانه خلوص و سادگی است. ریز کاری‌هایی است که طراح به آن توجه داشته است.

ایجاد کیفیت در فضایی اندک در این طراحی به خوبی نمایان است.استفاده از نور آباژور نیز فضایی دنج را فراهم کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون باز اداری کوچک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

89 + = 94