نمایشگاه هنر ایران

دکور اتاق‌خواب مجلل با سبک سلطنتی و شیک

نمایشگاه هنر ایران: دکور اتاق‌خواب مجلل با سبک سلطنتی و شیک

دکوراسیون سلطنتی باعث می شود تا فضای منزل ظاهری لوکس و مجلل داشته باشد به همین دلیل است که این سبک دکوراتیو داخلی امروزه توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده است و در سال های اخیر این سبک دکوراتیو در طراحی داخلی منازل ایرانی بیشتر به چشم می خورد.

دکور داخلی سلطنتی از انواع دکورهای خاص و مجلل است و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید فضای منزل تان منحصر به فرد و شیک به نظر برسد بهتر است از این سبک دکوراتیو داخلی برای طراحی قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید.

پذیرایی یکی از مهم ترین قسمت ها در هر خانه ای است بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی سلطنتی دقت و توجه لازم را به خرج دهید. برای طراحی دکور داخلی سلطنتی رنگ ها حرف اول را می زنند و رنگ های زرد براق و طلایی و قهوه ای روشن از رایج ترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیونهای سلطنتی هستند همچنین شما می توانید برای طراحی دکور داخلی سلطنتی از طیف های مختلف رنگ قهوه ای استفاده کنید.
مبلمان و پرده و لوستر و وسایل تزیینی دکوری از مهم ترین وسیله ها در دکور پذیرایی محسوب می شوند و برای داشتن دکور کلاسیک و سلطنتی در فضای سالن پذیرایی باید طرح و رنگ این مدل وسایل را از بین طرح های سلطنتی انتخاب کنید.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی اتاق خواب مجلل با استفاده از طرح گل و سبک‌های سلطنتی طلایی، از دیرباز رنگ طلایی و زر دوزی‌های ادوات و رو تختی پادشاهان، این سبک طراحی را با عنوان سلطنتی و لوکس در میان عامه جای انداخته است.

بدین ترتیب و در طراحی دکوراسیون اتاق خواب پیش رو، استفاده از رنگ طلایی در جای جای اتاق خواب در کنار طرح‌های گلدار آن که در مقارنه با قاب عکس‌ها، پرده‌ها و گلدان‌های موجود به یکپارپگی رسیده اند، به سبک لوکس و سلطنتی این طراحی دکوراسیون، جلوه‌ای بیشتر داده است.

در طراحی این سبک دکوراسیون شما باید استفاده از عناصر کلاسیک و طرح‌های لاکچری را همیشه در نظر داشته باشید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکور اتاق‌خواب مجلل با سبک سلطنتی و شیک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

38 + = 43