نمایشگاه هنر ایران

رنگ زرد افرایی و تاثیر زیبایش در دکوراسیون

نمایشگاه هنر ایران: رنگ زرد افرایی و تاثیر زیبایش در دکوراسیون

هنگام انتخاب رنگ برای دکوراسیون منزل باید به موضوع های زیادی فک کنیم و البته ضروریه که  فصل را هم در نظر بگیرید مثلا برای فصل پاییز و زمستان بهتر است سراغ رنگ های گرم بروید که خاصیت گرمابخشی به فضای شما را دارند.

وقتی صحبت از گرم و رنگ گرم می‌شود تنها ملاک ما گرما و حرارت آتش نیست، ( هر چند گرمای وجودی رنگ‌های هم چون نارنجی و زرد و قرمز را نمی‌توان کتمان کرد ) اما هدف و منظور ثانویه، ایجاد یک فضای گرم و صمیمی و آرامش بخش به کمک ابزار و لوازم دکوراسیونی است. شاید منطقه‌ای با رنگ‌های خنثی نیز پوشیده شده باشد، اما قسمت گرمابخش آن رنگ‌هایی است که در کنار آن قرار گرفته‌اند تا محیط را از رخوت و بی روحی در آورده و گرما ببخشند.

نمایشگاه هنر ایران: برای نمایاندن رنگ پاییز در فضای منزلتان از آثار هنری استفاده نمایید. به رنگمایه‌هایی که قبلاً استفاده کرده اید نگاهی بیاندازید و به دنبال معادل پاییزی آن رنگ باشید .

رنگ زرد افرایی بکار گرفته شده در نقاشی روی دیوار در رنگ زرد گلهای آلاله قالیچه و برگهای طلایی روکش صندلی‌ها احساس می‌شود.

در تمام طول سال اجازه دهید که رنگ‌های قرمز، زرد، پرتقالی و قهوه‌ای درخشان پاییز خانه تان را رنگ آمیزی کند. بدین منظور از رنگمایه‌ها استفاده نمایید.

هنگامی که پاییز با رنگین کمانی از رنگ‌های زرد و قرمز و نارنجی جادو می‌کند می‌توان برای ایجاد یک تغییر غیر منتظره از رنگ بنفش بادمجانی در رنگ آمیزی استفاده کرد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ زرد افرایی و تاثیر زیبایش در دکوراسیون را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

33 + = 34