نمایشگاه هنر ایران

رنگ پرکاربرد سفید در اتاق‌نشیمن و دیگر قسمت ها

نمایشگاه هنر ایران :رنگ پرکاربرد سفید در اتاق‌نشیمن و دیگر قسمت ها

اتاق نشیمن همانطور که از نامش پیداست،‌ آرامش و راحتی را در ذهن تداعی می کند. حال این که با توجه به نمود مدرنیته در زندگی، باید راهکاری در طراحی دکوراسیون داخلی اندیشیده شود که در دل فضای مدرن بتواند آرامش کلاسیک مورد نیاز هر فرد را به وی هدیه کند.

نمود راه پله سفید در طراحی کلاسیک یک خانه دوبلکس : وجود راه پله ای متناسب با ساختار کلی فضای پیرامون را می توان از مهم ترین جاذبه ها در نمود طراحی دکوراسیون داخلی در یک خانه دوبلکس برشمرد؛ آن چنان که از تصویر پیداست استفاده از رنگبندی سفید در راه پله، در نزدیکی با المان رنگی اتاق نشیمن، و هم کنتراست رنگ قهوه ای و سفید در مجاورت با رنگ قهوه ای روشن موکت توانسته است بیش از پیش بر جلوه این طراحی کلاسیک بیافزاید.

نمایشگاه هنر ایران: دیزاین دکوراسیون اتاق نشیمن با طراحی کلاسیک به همراه راه پله چوبی و رنگبندی سفید و جذاب، نمود راه پله سفید در طراحی کلاسیک یک خانه دوبلکس وجود راه پله‌ای متناسب با ساختار کلی فضای پیرامون را می‌توان از مهم‌ترین جاذبه‌ها در نمود طراحی دکوراسیون داخلی در یک خانه دوبلکس برشمرد.

آن چنان که از تصویر پیداست استفاده از رنگبندی سفید در راه پله، در نزدیکی با المان رنگی اتاق نشیمن، و هم کنتراست رنگ قهوه‌ای و سفید در مجاورت با رنگ قهوه‌ای روشن موکت توانسته است بیش از پیش بر جلوه این طراحی کلاسیک بیافزاید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ پرکاربرد سفید در اتاق‌نشیمن و دیگر قسمت ها را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + = 17