نمایشگاه هنر ایران

زمین فوتبال در دکور و چیدمان اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: زمین فوتبال در دکور و چیدمان اتاق کودک

دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی و استفاده از توپ و دروازه در اتاق خواب می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای همراه شدن با سلیقه کودکان باشد. پسران از ابتدای کودکی تا نوجوانی و جوانی و حتی بزرگسالی علاقه خاصی به فوتبال و توپ دارند و می تواند یکی از بهترین سرگرمی ها برای آنها باشد. پس چه بهتر که بتوانید فضای اتاق آنها را شبیه به زمین فوتبال کنید و رویاهای آنها را تا حدی به واقعیت تبدیل کنید.

در چیدمان اتاق کودک با تم فوتبالی لازم است به نکات مهمی توجه شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • میزان فضای موجود در اتاق چقدر است؟ آیا فضا به اندازه کافی برای استفاده از تخت فوتبالی و دروازه در یک گوشه از اتاق وجود دارد؟
  • چه وسایلی برای تزیین دکوراسیون اتاق فوتبالی پسرانه در اختیار دارید؟
  • ارتفاع دیوارها و سقف چقدر است؟ امکان استفاده از لوسترهای شبیه به توپ فوتبال در آنها وجود دارد یا خیر؟

با توجه به موارد فوق، در نهایت می توانید تم اتاق فوتبالی پسرانه را با بهترین طراحی دکوراسیون داخلی اجرا کنید.

نمایشگاه هنر ایران: در این طراحی برای تخت خواب اتاق کودک از ایدهٔ فوتبالی بهره گرفته شده است.

اما همان طور که می‌بینید توجه به سلایق کودک از وظایف والدین در ایجاد محیطی مناسب برای کودک است تا بتوان با کمک ایده‌های از این دست به شکلی ملموس به روحیات کودکی فرزند خود توجه نشان بدهند و به کودک این فرصت داده شود تا در این طراحی شریک شود و از ایده اجرا شده برای اتاق خود لذت ببرد.

توجه به محیطی که کودک بیشترین زمان خود را در آن سپری می‌کند در رشد و شکوفایی کودک موثر است. کودکان با طراحی‌های از این دست که در پایین به چند نمونه از آن اشاره شده است می‌توانند به تجربیات خود بیافزایند و از دنیای کودکی خود لذت ببرند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا زمین فوتبال در دکور و چیدمان اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =