نمایشگاه هنر ایران

سبک پر طرفدار استوایی در دکوراسیون حمام و دستشویی

نمایشگاه هنر ایران: سبک پر طرفدار استوایی در دکوراسیون حمام و دستشویی

در طی 10 سال اخیر سبک استوایی در تمام دنیا تبدیل به یکی از ترند های دکوراسیون داخلی شده است. این سبک در طراحی داخلی فضای جنگل های متراکم و گرمسیری ، حیوانات رنگی و وحشی ، سواحل آفتابی ، شاد و جذاب اقیانوس ها را به محیط خانه آورده و سبکی است که محیط خانه را مملو از آرامش و انرژی می کند. در صورتی که قصد دارید در طراحی داخلی منزل خود از سبک های محبوب و متداول دکوراسیون در دنیا بهره مند شوید و خواستار طراحی هستید که فضای تعطیلات و تابستان را به خانه شما بیاورد ، بهترین انتخاب برای شما سبک استوایی است. در این مطلب به بررسی سبک استوایی و ایده های دکوراتیو این سبک در طراحی داخلی پرداخته شده است.
دکوراسیون داخلی حمام و دست شویی برای مناطق استوایی و گرم با کف پوش سنگی، در این سبک دکوراسیون برای سرویس بهداشتی چشم انداز نورگیر وسیع به سوی باغ وجود دارد که از دیوار شیشه‌ای تشکیل شده است و کفپوش از جنس سنگ می‌باشد.

نمایشگاه هنر ایران: از موارد دیگری که در این دکوراسیون خودنمایی می‌کند سرویس بهداشتی متشکل از توالت و دوش حمام است که از جنس چوب می‌باشد.
بخش قرارگیری روشویی و نیز خود روشویی‌ها در سرویس‌های بهداشتی و حمام از اهمیت زیادی برخوردار اند و زیبایی ظاهری این روشویی‌ها در جلوهٔ بصری دکوراسیون داخلی سرویس‌های بهداشتی , حال چه در منازل و چه در مکان‌های عمومی تاثیر فراوانی دارد .

توجه به زیبایی و در عین حال فرم و نوع خاص روشویی‌های سرویس بهداشتی , می‌تواند دکوراسیون داخلی فضای سرویس بهداشتی را به کل تغییر داده و حس و حال جدیدی بر فضا حاکم کند (در واقع می‌تواند سبک کلی دکوراسیون این بخش از فضاهای داخلی را تعیین کند )

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا سبک پر طرفدار استوایی در دکوراسیون حمام و دستشویی را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 5 =