نمایشگاه هنر ایران

آبی و سفید ترکیبی عالی برای طراحی اتاق‌خواب

نمایشگاه هنر ایران: آبی و سفید ترکیبی عالی برای طراحی اتاق‌خواب

رنگ آبی در کنار رنگ سفید از آن دسته از جفت‌ها هستند که می‌توان به جرئت گفت، بهره گیری توامان از آن‌ها، تاریخ انقضایی نخواهد داشت و البته که رنگ آبی نیلی یا سورمه‌ای به همراه سفید محیط را منظم و رسمی جلوه می‌دهد و به مراتب از شلختگی نجات می‌دهد.

سرزندگی و جوانی جاوید توام با آرامش این دورنگ، می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب کرده و با بهره گیری از چوب، زیبایی این طراحی دکوراسیون را دوچندان نماید.

همانگونه که در تصویر پیداست شادابی طراحی، در کنار رنگ قهوه‌ای پارکت و لوازم، در کنار کف پوشی در تناسب بافت با محیط کلی طراحی بر تشخص این طراحی دکوراسیون اتاق خواب افزوده است.

نمایشگاه هنر ایران: دو رنگ سفید و آبی از آن دسته رنگ هایی هستند که برای طراحی دکوراسیون و رنگ آمیزی اتاق خواب بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این دو رنگ ملایم و سرد، آرامش و متانت خاصی است که آبی و سفید به دیزاین اتاق خواب می دهند. اگر دوست دارید دکوراسیون، شاد و با طراوت دیده شود باید از رنگ آبی استفاده بیشتری ببرید. ولی در نقطه مقابل اگر رنگ اصلی و تکیه گاه دکوراسیون اتاق خواب تان را سفید انتخاب کردید و به قول معروف سفید بر آبی چربش بیشتری پیدا کرد آنوقت فضای سنگین و رسمی تری را شاهد خواهید بود.

البته چون ذاتا سفید و آبی جزء رنگ های سرد به حساب می آیند همیشه در کنار این دو رنگ نیاز به رنگهای گرمی مثل سبز و قرمز در تزیینات احساس خواهد شد. برای باز کردن پای این رنگ های دوست داشتنی به دکوراسیون اتاق خواب می توانید از گلدان گل و تابلوهای تزیینی بهره ببرید و مقداری از سردی فضای اتاق کم کنید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا  آبی و سفید ترکیبی عالی برای طراحی اتاق‌خواب را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 49 = 59