نمایشگاه هنر ایران

اتاق‌خواب بالکن دار آرامش را به ارمغان می آورد

نمایشگاه هنر ایران: اتاق‌خواب بالکن دار آرامش را به ارمغان می آورد

اغلب افراد به طراحی دکوراسیون بالکن و تراس اهمیتی نمی دهند و از بالکن منزل خود برای نگهداری وسایل بی ارزش استفاده می کنند. با افزایش زندگی آپارتمان نشینی و کاهش متراژ خانه ها بهتر است برای شادابی و نشاط افراد خانواده به طراحی دکوراسیون داخلی بالکن و تراس منزل خود اهمیت دهید تا بتوانید فضایی متفاوت و دوست داشتنی را در بالکن و یا تراس منزل خود ایجاد کنید.

دکوراسیون اتاق‌خواب مدرن با بالکن و تراس، هنگامی که حرف از اتاق خواب می‌شود در تصویر سازی‌های ذهن آدمی همواره فضایی ترسیم می‌شود که یکی از عناصر اصلی آن تخت خواب یا محل استراحت و آسایش است .در نظر گرفتن مناسب‌ترین بخش اتاق برای قرار دادن تخت خواب که اصلی‌ترین عنصر اتاق خواب است , در مدیریت دکوراسیون داخلی فضا بسیار حائز اهمیت است.

نمایشگاه هنر ایران: رنگ‌های سفید , کرم و قهوه‌ای روشن که برای وسایل اعم از کمد‌های دیواری , میز دراور , فرش‌های کوچک و گرد کف اتاق , سرویس تخت خواب و پا تختی‌ها و قفسه‌های دیواری کتاب استفاده شده اند علاوه بر هم نشینی رنگی خوب , فضایی آرام و از لحاظ بصری بزرگ را به وجود آورده اند .

استفاده از شیشه در بخش وسیعی از اتاق به نورگیری فضا کمک فراوانی کرده است .

هم جنس بودن کف پوش تراس (ایوان)و دیوار جدا کنندهٔ تراس و اتاق خواب از نکات مثبت این دکوراسیون داخلی می‌باشد

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق‌خواب بالکن دار آرامش را به ارمغان می آورد را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 76 = 86