نمایشگاه هنر ایران

دکوراسیون اتاق‌خواب ساده اما مدرن

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق‌خواب ساده اما مدرن

دکوراسیون اتاق خواب های تلفیقی می توانند ویژگی های هر دوره ای را جذاب تر نشان دهند زیرا تفاوت در کنار هم قرارگیری سبک ها  ویژگی ها را می تواند برجسته تر نمایش دهد اما چگونه این ویژگی ها به عنوان یک سبک منسجم و قابل تشخیص ظاهر می شوند؟ ویژگی های مشخصی که می توانید از فضاهای تلفیقی انتظار داشته باشید، عبارتند از: انحنا و قوس های ظریف در پروفیل های به کار رفته در مبلمان، پالت های رنگی خنثی و جزئیات معماری کلاسیک و گاهی افزودن کمی رنگ طلایی!
شاید یکی از سخت ترین چالش های طراحی ترکیب ملایمی از عناصر کلاسیک و مدرن در کنار هم باشد. بدون یک تعادل دقیق، این فضاها به راحتی به شکل فضاهای تلفیقی محو می شوند و نیاز به پیش بینی های دقیق هستند.

نمایشگاه هنر ایران: طراح این دکوراسیون اتاق خواب با ایجاد یک تم رنگی یک نواخت از رنگ‌های روشن و حرکت رنگ قهوه‌ای از پارکت کف اتاق به قهوه‌ای روشن تخت خواب و در نهایت به سفید یک نواخت در دیوار‌ها و پنجره‌ها در فضای نور گیر توانسته است حس صبح رویایی‌ای را رقم بزند.

این ترکیب بندی رنگی در محیط‌های سرد و برفی حس یکنواختی شدید تری را القا می‌کند، پیشنهاد ما استفاده از این ترکیب بندی رنگی بیشتر در مناطق گرمسیری و ساحلی است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکوراسیون اتاق‌خواب ساده اما مدرن را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 1 =