اتاق خواب ساده اما شیک و خاص

دکوراسیون

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ 405 بازدید
نمایشگاه هنر ایران

اتاق خواب ساده اما شیک و خاص

نمایشگاه هنر ایران: اتاق خواب ساده اما شیک و خاص

حریم خصوصی در حوزه های مختلف معانی خاصی به خود می گیرد .هر فرد تعریف مختلفی از حریم خصوصی دارد , این تعریف درمعماری داخلی منزل مسکونی برای هر فرد همان اتاق خواب است .

اتاق خواب در واقع خصوصی ترین و شخصی ترین بخش خانه برای هر فرد است که جایی است برای آسودن , کسب آرامش و انجام امور شخصی .

هر فردی بسته به حالات , روحیات , طرز فکر , علایق و شخصیت آن  فرد متفاوت و خاص ِ آن فرد است.

هنگامی که طراحی و یا تغییر دکوراسیون اتاق خوابی به عهده می گیریم یا حتی زمانی که خودمان تغییر دکوراسیون اتاق مان را انجام می دهیم همواره باید  به این نکته توجه کنیم که از وسایل یا المان هایی  در دکوراسیون استفاده کنیم که بسته به علایق و روحیاتمان (یا  علایق و روحیات کاربر فضا ) احساس راحتی و آرامش را به همراه داشته باشد .

از ویژگی های مثبت این دکوراسیون داخلی انتخاب و ترکیب رنگ مناسب و آرامش بخش , برهم زدن نظم رنگی دکوراسیون با به کار بردن رنگ قرمز برای کوسن ها که این کار جلوه و روح خاصی به فضا  داده است  و به کار گیری فرم های خطی در فرش و پرده ها است که این کار باعث شده عرض اتاق بزرگ تر از اندازه واقعی در نظر جلوه کند.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق خواب دوست داشتنی و رمانتیک با استفاده از فضای نورگیر در کنار مبلمان مخملی در چیدمان، استفاده از رنگ‌های روشن در دکوراسیون داخلی فضا خصوصا اگر آن فضا دارای نورگیری مناسبی باشد , آرامش عجیبی را سبب می‌شوند.

به کار بردن وسایل و اشیا ساده و بی تکلف دکوراسیون داخلی ما را به سمت و سوی سبک مدرن می‌برد و به آرام‌تر و دلنشین بودن فضا کمک می‌کند. برای مثال پرده‌هایی با پارچه ساده و تک رنگ .

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا اتاق خواب ساده اما شیک و خاص را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 2 = 3