نمایشگاه هنر ایران

از چشم انداز شهر در اتاق‌خواب لذت ببرید

نمایشگاه هنر ایران: از چشم انداز شهر در اتاق‌خواب لذت ببرید

هر خانه بخش های مختلفی دارد که یکی از مهم ترین بخش یک خانه اتاق خواب است.بیشتر افراد پس از سپری کردن یک روز پرکار دنبال یک مکان برای استراحت هستند. پس داشتن یک اتاق خواب مناسب به شما کمک زیادی میکند. خواب مناسب و درست به سلامتی بدن شما کمک زیادی میکند. اما گر خواب شما دچار اختلال باشد در زندگی شما و همچنین سلامت بدن شما تاثیر منفی دارد.داشتن یک اتاق خواب زیبا و شیک به روابط عاطفی زندگی شما کمک میکند. همه ی افرادی که به سلامتی خود اهمیت میدهند و بیشتر به فکر ظاهر زنئدگی خود هستند اتاق خواب خود را شیکتر و زیبا تر طراحی میکنند. اتاق خواب شیک و رمانتیک باعث افزایش زیبایی خانه ی شما و همچنین تغیر دید مهمان ها به شما میشود.

اتاق خواب رمانتیک باعث صمیمیت شما میشود.اتاق خواب شیک علاوه بر اینکه باعث زیبایی دکوراسیون منزل شما میشود به شما برای استراحت و یک خواب آرام نیز کمک میکند پس حتمی به دکوراسیون اتاق خواب خود بیشتر اهمیت بدهید. شیک و زیبا بودن به معنی استفاده از وسایل های گران قیمت نیست اگر از وسایل های مناسب با رنگ طرح های زیبا استفاده کنید میتوانید یک اتاق شیک برای خود درست کنید.
هماهنگی و هم خوانی رنگ‌ها و بافت‌ها از تاثیر گذارترین مسائل در دکوراسیون داخلی است.

نمایشگاه هنر ایران: در این نمونه هماهنگی و هم خوانی رنگ‌ها و بافت را به وضوح در وسایل استفاده شده در اتاق می‌بینیم . بافت روتختی و پارچه رو مبلی , رنگ دیواره نورپردازی شده پشت تخت و فرش , ارتباط رنگی پارچه رو مبلی و روتختی با گل‌های پرده و …

پنجرهٔ شیشه‌ای اتاق که کل دیوار را گرفته است باعث می‌شود که در طول روز از نور طبیعی خوب و کافی برخوردار باشیم و در شب نیز با نورپردازی در دیواره پشت تخت خواب , چراغ‌های کنار تخت خواب و نورپردازی بالای مبل راحتی , نورکافی و مناسب محیط را تامین کرده ایم.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا از چشم انداز شهر در اتاق‌خواب لذت ببرید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 11 = 15