نمایشگاه هنر ایران

انرژی مثبت با رنگ سبز در دکوراسیون اتاق کودک دختر

نمایشگاه هنر ایران: انرژی مثبت با رنگ سبز در دکوراسیون اتاق کودک دختر

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان اهمیت خیلی زیادی برای والدین آن ها دارد زیرا فرزندان آن ها وقت زیادی از روز خود را در آن می گذرانند که تاثیر خیلی زیادی در روحیه آنها و خلقیات آنها خواهد داشت، پس بهتر است که طراحی اتاق فرزندان شما طوری باشد که  اتاق فرزندتان با سن و روحیات آنها تناسب داشته باشد تا از قرار گرفتن در آن اتاق احساس امنیت و آرامش و شادابی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم که با قوانین دکوراسیون داخلی اتاق کودک آشنا باشید و برای فرزند خود این وقت و انرژی را بگذارید تا نتیجه آن را در شخصیت او مشاهده کنید زیرا بچه هایی که در محیط های آرام و سالم و با انرژی مثبت بزرگ می‌شوند معمولا بچه های آرام تر و خلاق تر و باهوش تری هستند.

نمایشگاه هنر ایران: دنیای کودکان، دنیای رنگ‌هاست و استفاده از رنگ‌های متنوع در چیدمان اتاق کودک، موجب احساس شادی و آرامش در کودکان می‌شود. یکی از رنگ‌هایی که در چیدمان اتاق کودک، کاربرد زیادی دارد، رنگ سبز است. گفته می‌شود استفاده از رنگ سبز در چیدمان، اضطراب را کاهش می‌دهد اما به نظر می‌رسد از آنجا که این رنگ به طور مشترک در چیدمان اتاق پسرانه و دخترانه کاربرد دارد، مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.
مهم‌ترین نکته در طراحی فوق، چیدمان مناسب عناصر اتاق در فضای محدود آن است.

سبز ملایم تخت خواب، میز و کمد‌ها آرامش خاصی را در فضا ایجاد کرده است. نورگیر وسیع در سمت چپ اتاق، نه تنها برای روحیه کودک مناسب است، بلکه نور مطلوبی را جهت مطالعه فراهم نموده است.

ایده تخته گچی نه تنها کودک شما را به چالش می‌کشاند و شور و هیجان در او ایجاد می‌کند، بلکه همچون قابی بر دیوار جلوه می‌کند و اینکه کودک شما بفهمد که طراح این اثر خودش بوده است، به گونه‌ای باعث افزایش اعتماد به نفس او می‌شود.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا انرژی مثبت با رنگ سبز در دکوراسیون اتاق کودک دختر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 72 = 80