نمایشگاه هنر ایران

طرح دوست داشتنی هلوکیتی در دکور اتاق دختربچه ها

نمایشگاه هنر ایران: طرح دوست داشتنی هلوکیتی در دکور اتاق دختربچه ها

هلو کیتی یک طرخ آشنا و زیبا و محبوب در بین کودکان است خیلی از دخترها دوست دارند چیدمان و دیزاین خود را به شکل شخصیت محبوب کارتونی خود در بیاورند کیتی هم یکی از این طرح ها است.

تم های اتاق خواب کودکان همیشه به دلیل وجود شخصیت های کارتونی زیاد، بسیار متنوع است. یکی از شخصیت های خیالی محبوب بچه ها شخصیت هلو کیتی است، به ویژه این شخصیت در بین دختران طرفداران زیادی دارد. رنگ اصلی این اتاق خواب ها از رنگ سفید و صورتی و در برخی دیگر از سفید و قرمز تشکیل شده است. عکس این گربه بانمک بر روی سرویس خواب و یا حتی در شکل های آینه و مبلمان دیده می شود.

نمایشگاه هنر ایران: اگر با مشکل کمبود جا مواجه نیستید، می‌توانید گوشه‌ای از فضای اتاق کودک خود را به فضایی کودکانه اختصاص دهید.

در طرح فوق با ایجاد فضایی کودکانه با بهره گیری از شخصیت‌های کارتونی در سر در فضا و ایجاد فضای نشیمن و قفسه‌ها و باکس‌های دیوار، فضایی پر از شور و هیجان پدید آمده است که هر کودکی را به وجد می‌آورد.

در پوشش دیوارها از کاغذ دیواری طرح دار صورتی رنگ استفاده شده است و سعی شده است که این رنگ با عناصر موجود در فضا مانند صندلی‌ها و تزئینات اتاق متناسب باشد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طرح دوست داشتنی هلوکیتی در دکور اتاق دختربچه ها را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 6 =