نمایشگاه هنر ایران

با بودجه کم دکور خود را به رنگ ارغوانی و بنفش دربیاورید

نمایشگاه هنر ایران: با بودجه کم دکور خود را به رنگ ارغوانی و بنفش دربیاورید

آیا می‌خواهید چیدمان فضای خانه تان را با رنگ کردن خانه و با توجه به بودجه تان تغییر دهید؟ شما می‌توانید برای چیدمان‌های مختلف یک سری از وسایل تان را ثابت نگه دارید که همین مساله به بودجه تان بسیار کمک می‌کند.

در این مطلب به شما خواهیم آموخت که چطور با اضافه کردن رنگ‌های می‌توانید دکوراسیون تان را تغییر دهید.

رنگ ارغوان یا بنفش روشن در این دکور کانون اصلی مانند دکور اول همان چراغ رومیزی با پایه ارغوانی تیره است.

می‌توانید از یک فرش و کوسن‌هایی با ترکیب رنگی ارغوانی روشن و سفید استفاده کنید.

چون در انیجا از ارغوانی روشن استفاده کرده ایم برای جان دادن به دکوراسیون از رنگ‌های زرد پر رنگ هم استفاده می‌کنیم که بیشتر دکورمان را از حالت بهاری به تابستانی سوق می‌دهد.

نمایشگاه هنر ایران: برخی افراد رنگ پرتجمل ارغوانی را میپسندند. نه قرمز کافی است نه آبی بلکه چیزی میان آن دو یعنی ارغوانی.این رنگ همچون بنفش در طبیعت کم یافت میشود و رنگی است متمایز، باشکوه و مرموز.ارغوانی تیره نیز در سطوح کوچک روی دیوار یا به عنوان بخشی از رو تختی، پرده، قالیچه وتابلوی نقاشی کارکرد خوبی دارد.این رنگ در مقابل سفید یا کرم بسیار شیک خواهد بود.اکثر مردم به طور ناخودآگاه ترکیبهای رنگی را به کار میبرند که تعادل بین رنگهای آرامش بخش و محرک را نشان میدهد. بنابراین مقابله با رنگهای قوی با استفاده از رقیق شده ی آنها راه خوبی برای استفاده از قرمز و بنفش است بدون اینکه شما را زده کند.رنگ ارغوانی به دلیل اشتهاآور بودن انتخاب خوبی برای میز غذا است و میز را باشکوه جلوه می دهد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با بودجه کم دکور خود را به رنگ ارغوانی و بنفش دربیاورید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 69 = 79