نمایشگاه هنر ایران

در فصل زمستان دکور خود را به رنگ آبی یا رنگ های زمستانی در بیاورید

نمایشگاه هنر ایران: در فصل زمستان دکور خود را به رنگ آبی یا رنگ های زمستانی در بیاورید

در این مطلب به شما خواهیم آموخت که چطور با اضافه کردن رنگ‌های می‌توانید دکوراسیون تان را تغییر دهید و اینکه چطور شما بتوانید برای چیدمان‌های مختلف یک سری از وسایل تان را ثابت نگه دارید و با همین کار به بودجه تان را برای تغییر دکوراسیون تنظیم کنید.

برای داشتن یک دکوراسیون زمستانی می‌توانید از رنگ آبی استفاده کنید.

برای داشتم این دکور زمستانی ابتدا برای میز جلوی مبلی تان از 3 گلدان سفالی آبی در سایزهای مختلف استفاده کنید.

نمایشگاه هنر ایران: با این کار تمام توجه‌ها را به میز جلو مبلی تان جلب می‌کنید. برای کامل کردن دکوراسیون می‌توانید از یک چراغ رومیزی با پایه آبی، کوسن و فرش‌هایی با تلیفق رنگی آبی و سفید، یک تابلو نقاشی با زمینه آبی و حتی یک ساعت رومیزی با صفحه آبی استفاده کنید.

نکته مهم در اینجا این است که برای به کار بردن رنگ آبی نباید از یک تم آبی استفاده کنید و حتما باید ترکیبی از چند تم رنگ آبی باشد.

اکثر رنگ های روشن و درخشان، صورتی های متمایل به آبی روشن و تیره، قرمزهای روشن و درخشان، قرمزهای متمایل به آبی، زردهای روشن، ارغوانی متمایل به قرمز تیره، سفید، بنفش مات، خاکستری متمایل به قهوه ای، خاکستری، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، آبی مات، فیروزه ای روشن، سبزهای روشن از رگ ها متعلق به متولدین فصل زمستان است. نارنجی و طلایی از رنگ های زمستانی نمی باشند.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا در فصل زمستان دکور خود را به رنگ آبی یا رنگ های زمستانی در بیاورید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =