نمایشگاه هنر ایران

با فضای کوچک هم می شود دکور اتاق کودک را چید

نمایشگاه هنر ایران: با فضای کوچک هم می شود دکور اتاق کودک را چید

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان اهمیت خیلی زیادی برای والدین آن ها دارد زیرا فرزندان آن ها وقت زیادی از روز خود را در آن می گذرانند که تاثیر خیلی زیادی در روحیه آنها و خلقیات آنها خواهد داشت، پس بهتر است که طراحی اتاق فرزندان شما طوری باشد که  اتاق فرزندتان با سن و روحیات آنها تناسب داشته باشد تا از قرار گرفتن در آن اتاق احساس امنیت و آرامش و شادابی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم که با قوانین دکوراسیون داخلی اتاق کودک آشنا باشید و برای فرزند خود این وقت و انرژی را بگذارید تا نتیجه آن را در شخصیت او مشاهده کنید زیرا بچه هایی که در محیط های آرام و سالم و با انرژی مثبت بزرگ می‌شوند معمولا بچه های آرام تر و خلاق تر و باهوش تری هستند.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کودک پسرانه با فضای کوچک، اگر فضای خانه شما محدود است و با مشکل جا روبرو هستید، دکوراسیون فوق می‌تواند، طراحی ایده آلی برای دکوراسیون اتاق کودک شما باشد.

در این اتاق با ایجاد اختلاف ارتفاع با عنصر نردبان نه تنها فضایی متناسب با روحیات کودک فراهم شده است بلکه اتاق دارای فضای بیشتری می‌باشد.

پوشش روشن برای وسایل اتاق، کف و دیوارها، حس آرامش و تمیزی را به فضا القا کرده است و به منظور ایجاد نشاط و سرزندگی در کودک، رنگ سبز روشن را فقط در برخی عناصر، مانند کشوی کمد و صندلی‌ها به کار برده است.

استفاده از آویزهای فانتزی به تلطیف و زیبایی هرچه بیشتر فضا کمک کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا با فضای کوچک هم می شود دکور اتاق کودک را چید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 6 =