نمایشگاه هنر ایران

نکاتی درمورد تم فوتبالی دکوراسیون اتاق کودک

نمایشگاه هنر ایران: نکاتی درمورد تم فوتبالی دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون اتاق پسرانه فوتبالی و استفاده از توپ و دروازه در اتاق خواب می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای همراه شدن با سلیقه کودکان باشد. پسران از ابتدای کودکی تا نوجوانی و جوانی و حتی بزرگسالی علاقه خاصی به فوتبال و توپ دارند و می تواند یکی از بهترین سرگرمی ها برای آنها باشد. پس چه بهتر که بتوانید فضای اتاق آنها را شبیه به زمین فوتبال کنید و رویاهای آنها را تا حدی به واقعیت تبدیل کنید.

در چیدمان اتاق کودک با تم فوتبالی لازم است به نکات مهمی توجه شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • میزان فضای موجود در اتاق چقدر است؟ آیا فضا به اندازه کافی برای استفاده از تخت فوتبالی و دروازه در یک گوشه از اتاق وجود دارد؟
  • چه وسایلی برای تزیین دکوراسیون اتاق فوتبالی پسرانه در اختیار دارید؟
  • ارتفاع دیوارها و سقف چقدر است؟ امکان استفاده از لوسترهای شبیه به توپ فوتبال در آنها وجود دارد یا خیر؟

با توجه به موارد فوق، در نهایت می توانید تم اتاق فوتبالی پسرانه را با بهترین طراحی دکوراسیون داخلی اجرا کنید.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کودک پسرانه با طرح فوتبالی، طراح در طرح فوق با استفاده از کانسپت فوتبال، عناصر فضایی را به گونه‌ای هنرمندانه انتخاب کرده است که همگی متناسب با روحیه کودک باشد.

پوشش کف تداعی کننده زمین فوتبال می‌باشد که با انتخاب صندلی فانتزی به طرح توپ و دکور تخت هارمونی خوب و دلنشینی پدید آمده است.

همچنین در این فضا به دلیل ادغام اتاق خواب دو کودک در دو رده سنی متفاوت، با استفاده از پوشش کف و مبلمان متفاوت توانسته است به خوبی فضاها را از هم تفکیک کند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نکاتی درمورد تم فوتبالی دکوراسیون اتاق کودک را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =