نمایشگاه هنر ایران

برای ایجاد روحیه شاد در نمای خانه از رنگ‌های روشن استفاده کنید

نمایشگاه هنر ایران: برای ایجاد روحیه شاد در نمای خانه از رنگ‌های روشن استفاده کنید

استفاده از رنگ‌های روشن برای نمای این ساختمان بسیار مناسب می‌باشد.

درب ورودی به رنگ آبی مایل به سبز می‌باشد که باعث شده نمای این ساختمان مانند کارت پستارهای نقاشی شود. تضاد بین رنگ درب ورودی ورنگ پنجره‌ها باعث جذابیت بیشتر در نمای این خانه شده است.

انتخاب درست رنگ‌ها و اینکه از چه رنگ‌هایی برای طراحی اتاق‌ها استفاده می‌شود در زیباتر شدن خانه تاثیر بسزایی می‌گذارد .

مهم آن است که از رنگ‌های مورد علاقه تان بهره ببرید و اجازه دهید تا تمامی خانه با توجه به سلیقه شما و همچنین سرشار از آرامش برایتان تزئین و طراحی شود.

مقدار کمی رنگ می‌تواند کاربرد‌های فراوانی داشته باشد. بیایید با نحوه صرفه جویی این صاحب خانه‌ها در هزینه رنگ آمیزی از طریق افزودن لکه‌های ناچیز رنگ به دیوارها و اثاثیه خانه نگاهی بیاندازیم.

معماری مدرن

نمایشگاه هنر ایران: استفاده از طیف رنگ روشن در نمای خانه طرفداران زیادی دارد. استفاده از رنگ های روشن نه تنها باعث ایجاد فضایی آرام بخش می شود، بلکه می توانند در جهت عمق بخشی به فضای مورد نظر نیز به شما کمک کنند. برای مثال استفاده از رنگ های پاستیلی می تواند تلفیق مناسبی با رنگ های خنثی ایجاد کرده و فضایی سرزنده ایجاد نماید.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا برای ایجاد روحیه شاد در نمای خانه از رنگ‌های روشن استفاده کنید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 26 = 28