نمایشگاه هنر ایران

بهره گیری از رنگ های گرم در دکوراسیون اتاق کودک پسر

رنگ اتاق کودکان می تواند تاثیر بسزایی در تقویت اعتماد به نفس, رفع بی قراری و پرورش احساسات کودکان دختر و پسر داشته باشد. بررسی های بسیاری نشان داده است رنگ ها توانایی بسیاری در تحریک, هیجان, تسکین و حتی درمان افراد دارند. به همین دلیل توجه به رنگ دیوار و دکوراسیون اتاق کودک اهمیت ویژه ایی دارد. یکی از رنگ های مناسب برای اتاق کودکان, رنگ نارنجی می باشد. اگرچه از این رنگ به ندرت استفاده می شود اما این رنگ یکی از مناسب ترین رنگ های اتاق کودک به شمار می رود. این رنگ به رنگ گرم و دوستانه و جوان شهرت دارد و موجب افزایش اعتماد به نفس, برونگرایی و استقلال در کودکان می شود. همچنین این رنگ حس ارتباطات و همکاری در کودک را تقویت می کند.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کودک پسرانه، مهم‌ترین چیزی که می‌توان از دکوراسیون فوق برداشت نمود جدا سازی مناسب فضای دو کودک با استفاده از میز در میان تخت آن‌ها است.

با این کار علاوه بر مجزا نمودن دو بخش، نور طبیعی کافی جهت مطالعه نیز فراهم شده است.

این طراحی به گونه‌ای استقلال فردی هر کودک را مورد توجه قرار داده است.

نکته بعدی، ایجاد قفسه‌ها به گونه‌ای هنرمندانه در بالای تخت می‌باشد که هم در فضا صرفه جویی شده است و هم زیبایی خاصی به اتاق بخشیده است.

ترکیب دو رنگ لیمویی و پرتغالی برای پوشش دیوارها و عناصر تزئینی همچون قاب عکس و روتختی‌ها، فضایی کودکانه و دلنشین را ایجاد کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا بهره گیری از رنگ های گرم در دکوراسیون اتاق کودک پسر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =