نمایشگاه هنر ایران

چگونگی چیدمان دکوراسیون اتاق کودک پسر

نمایشگاه هنر ایران: چگونگی چیدمان دکوراسیون اتاق کودک پسر

انتخاب رنگ اتاق کودک کار آسانی نیست. البته انتخاب رنگ استانداردها و اصول مشخصی دارد. رنگ اتاق کودک می تواند تاثیر خوبی در تقویت اعتماد به نفس, رفع بی قراری و پرورش احساسات کودکان دختر و پسر داشته باشد. بررسی های بسیاری نشان داده است رنگ ها توانایی بسیاری در تحریک, هیجان, تسکین و حتی درمان افراد دارند. به همین دلیل توجه به رنگ دیوار و دکوراسیون و فرش اتاق کودک اهمیت ویژه ایی دارد.
دکوراسیون اتاق کودک پسرانه با فرش فانتزی چمنی سبز رنگ، به دلیل رشد سریع کودکان، دکوراسیون اتاق فوق به گونه‌ای طراحی شده است که فضا بتواند در سالهای بعد نیز مورد استفاده قرارا بگیرد ولی از برخی عناصر کودکانه قابل تعویض، همچون فرش فانتزی چمنی سبز رنگ برای تلطیف روحیه کودک استفاده نموده است.

نمایشگاه هنر ایران: تعبیه قفسه‌ها و باکس‌هایی در بالای تخت‌ها و دیوار کناری تخت به منظور بهره گیری مناسب از فضا بوده است.

استفاده از چراغ‌های آویز فانتزی در بخش میانی سقف با اختلاف ارتفاع متفاوت، فضا را دلنشین‌تر جلوه می‌دهد.

رنگ غالب در این اتاق رنگ قهوه‌ای می‌باشد که در پوشش دیوارها و کف مورد استفاده قرار گرفته است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا چگونگی چیدمان دکوراسیون اتاق کودک پسر را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

23 + = 31