نمایشگاه هنر ایران

تختخواب مرکز کانونی در دکور اتاق‌خواب است

نمایشگاه هنر ایران: تختخواب مرکز کانونی در دکور اتاق‌خواب است

با ایجاد نقطه کانونی در اتاق خوابتان زیبایی آن را دوچندان کنید، برای زیبا کردن دکوراسیون داخلی اتاق خواب باید اصولی را همواره رعایت کنید.

منظور از نقطه کانونی ایجاد یک مرکز توجه است یعنی قطعه یا بخشی از اتاق باید بقدری جذاب باشد که چشم بیننده را به سمت خود خیره کند. مثلا شما در اتاق خواب خود تخت خواب و لوازمی که چیدمان کرده اید طراحی ساده و یک دستی دارند. حالا باید قطعه ای به دکوراسیون اتاق خواب شما اضافه بشود که قانون شکنی کند و طلسم را بشکند و جذابیت را سوغاتی بیاورید.

مثلا وقتی اتاق خواب پر از رنگ های خنثی است اگر تابلو عکسی بزرگ را که پر از رنگ های شاد است را بالای تخت خواب خود نصب کنید ضرر نمی کنید. با این کار هم طپش قلب دکوراسیون اتاق خواب را بالا می برید و هم مرکز توجه یا به قول معروف نقطه کانونی قابل توجهی ایجاد می کنید.

نمایشگاه هنر ایران: نقطه کانونی می تواند کوچک یا بزرگ باشد و در واقع باید گفت سایز و اندازه هیچ ارتباطی با نقطه کانونی ندارد. در رابطه با نقطه کانونی فقط جذابیت است که حرف اول و آخر را می زند. نقطه کانونی می تواند تخت خواب باشد یا یک آینه فانتزی کوچک که به دیوار سنجاق شده است.

ایجاد نقطه کانونی، یک راهکار مدرن برای ایجاد جذابیت در دکوراسیون اتاق خواب است که هم می توان با هزینه کم آنرا پیاده سازی کرد و هم با هزینه بالا و به شکل حرفه ای و لوکس.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا تختخواب مرکز کانونی در دکور اتاق‌خواب است را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =