نمایشگاه هنر ایران

رنگ سبز سدری در اتاق خواب حس آرامش می دهد

نمایشگاه هنر ایران: رنگ سبز سدری در اتاق خواب حس آرامش می دهد

رنگ سبز که به رنگ طبیعت نیز معروف است از جمله رنگ هایی است که باعث ایجاد احساس آرامش و تسکین در فضا می شود و چنانچه در اتاق خواب که محل اصلی استراحت و آرامش شبانه روزی شماست از رنگ سبز استفاده کنید، تاثیر آن را در کیفیت خواب و انرژی روزانه خود خواهید دید؛ زیرا این رنگ با ایجاد یک فضای با انرژی مثبت در اتاق خواب شما؛ یک خواب عمیق و پر از آرامش را برایتان در بر دارد و در کنار تمام این آرامش، زیبایی چشمگیر و منحصر به فردی را هم در اتاق ایجاد می‌کند.

همان طور که می دانید رنگ سبز تونالیته بسیار وسیع و متنوعی دارد و رنگ‌های زیادی را در بر می‌گیرد. از رنگ سبز سدری و یشمی گرفته تا رنگ سبز خردلی و لجنی از جمله رنگ های سبز پرطرفدار و جذابی هستند که شما می‌توانید با توجه به تم دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی، یکی از آنها را برای رنگ اتاق خواب خود انتخاب کنید و روکش تخت خواب و پرده و فرش و سایر وسایل را با آن ست کنید.

نمایشگاه هنر ایران: همانطور که می‌دانیم رنگ سبز به عنوان رنگ غالب طبیعت، نشانی از سرزندگی و زندگی پویاست.

رنگ سبز سدری نماد گیاهان و دمنوش‌های آرامش بخش طبیعی است و همنشینی این رنگ با رنگ سفید روشنی بخش در کنار آینه کاری صورت پذیزفته بر حس شادابی و جوانی این طراحی دکوراسیون اتاق خواب خواهد افزود.

خطوط راه راه سبز و سفید روتختی و کوسن‌ها در کنار طرح سبز و سفید پرده به یکپارچگی و نظم و به تبع آن بزرگتر به نظر رسیدن این اتاق خواب کمک شایانی کرده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ سبز سدری در اتاق خواب حس آرامش می دهد را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =