نمایشگاه هنر ایران

رنگ خوشمزه شکلاتی در دیزاین اتاق خواب

نمایشگاه هنر ایران: رنگ خوشمزه شکلاتی در دیزاین اتاق خواب

اگر شما به خواندن مجلات دکوراسیون داخلی علاقه داشته باشید میدانید که چیدمان و دکواسیون اتاق خواب به دقت بسیای نیاز دارد.اولین گام در دکوراسیون اتاق خواب انتخاب پالت رنگی دلخواه است.هر رنگ ویژگی و تاثیرات خاص خودش را دارد و باعث بروز احساسات متفاوت در شما می شود.

بسیاری از طراحان تازه کار در دکوراسیون اتاق خواب بسیار ناشیانه رفتار میکنند،برای مثال تخت خواب را از بقیه اجزاء در انتخاب دکوراسیون جدا می کنند. اگر تخت خواب اتاقتان را دارید و به دنبال سایر اجزاء هستید میتوانید با استفاده از پالت های رنگی سبک و استایل خودتان را ایجاد کنید.اما بدانید که تمام قسمت های اتاق مانند رنگ دیوار ها،کفپوش،ملافه و… باید هماهنگ باشند.کنارهم چیدن این انتخاب ها نیازمند تلاش و مطالعه است.توجه داشته باشید تمام المان ها مانند نورپردازی،گیاهان در دکوراسیون داخلی مهم می باشد.

نمایشگاه هنر ایران: اتاق خواب به عنوان شخصی‌ترین بخش از دکوراسیون داخلی خانه می‌بایست کاملا منطبق بر سلایق شخصی فرد یا طرفین باشد.

برای داشتن دکوراسیون داخلی بکر در اتاق خواب می‌بایست نقطهٔ کانونی دکوراسیون را مشخص کرد و گرد آن، بنا بر طبع خود ادوات و لوازم و رنگ‌ها را فراخوانی کرد تا دکوراسیونی لوکس، مدرن، کلاسیک یا …، پدید آید.
استفاده از رنگ‌های متضاد نظیر سیاه و سفید و قهوه‌ای و شیری خامه‌ای در طراحی دکوراسیون اتاق خواب، شخصیت دو چندانی به این طراحی می‌بخشد.

حال این که نورپردازی مجزا و استفاده از پرده‌های منظم در کنار نظم در چیدمان وسایط و اسباب توانسته است بر لوکس بودن این طراحی داخلی دامن بزند.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ خوشمزه شکلاتی در دیزاین اتاق خواب را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

27 + = 32