نمایشگاه هنر ایران

دکور اتاق‌نشیمن با ویو رو به فضای باز

نمایشگاه هنر ایران: دکور اتاق‌نشیمن با ویو رو به فضای باز

خیلی وقتها رفتن به کنار دریا فقط در شنا کردن و آب تنی خلاصه نمی شود. بعضی افراد به کنار دریا می روند تا از رنگ نیلی آب یا کرم و قهوه ای زیبایی که در رنگ شن های ساحل وجود دارد آرامش بگیرند، بی آنکه هوای آب بازی در سر داشته باشند. دکوراسیون آبی و سفید در اتاق پذیرایی و نشیمن می تواند نمای دریایی و آرامبخش را به دیزاین منزل بدهد. این مدل تزیین و رنگ آمیزی در سالن پذیرایی خانه های ساحلی و ویلایی، بسیار دیده می شود چون کاملا با فضایی که خانه در آن قرار دارد هماهنگ است.

اتاق نشیمن های کوچک و شش متری یکی از بهترین جاهایی هستند که می توان طراحی دکوراسیون دریایی را برای آنها در نظر گرفت. حصیرهای چوبی روی پنجره به سنتی ترین شکل ممکن رنگ شن های ساحلی را به دکوراسیون اتاق پذیرایی آورده اند.

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با مبلمان کلاسیک کرم رنگ با پرده‌های بلند و روشن، بر کسی پوشیده نیست که کنتراست رنگی و تضاد در رنگ‌های غالب یک طراحی، از مواردی ست که می‌تواند ما را در مواجهه با طراحی دکوراسیون به تحسین وا دارد.

حضور رنگ‌های سیاه و سفید در سقف و کف و ادوات حاضر در دکوراسیون اتاق نشیمن، در کنار حضور نه چندان چشم گیر رنگ‌های طیف میانی توانسته است، نظم و شکوه را در بستر این طراحی دکوراسیون جای دهد.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا دکور اتاق‌نشیمن با ویو رو به فضای باز را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

39 + = 40