نمایشگاه هنر ایران

رنگ آبی در دکوراسیون اتاق کودک و نوزاد عالی است

نمایشگاه هنر ایران: رنگ آبی در دکوراسیون اتاق کودک و نوزاد عالی است

دکوراسیون مدرن اتاق کودک با دیوارهای آبی و کف پوش سفید یکدست و براق، در طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان جانمایی قفسه‌های دیواری , قفسه‌های کتاب و کمد‌ها بسیار مهم هستند و در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر گذار.

استفاده از کمدهای دیواری با درب‌های کشویی برای استفادهٔ مفید فضایی انتخابی درست است.

در این اتاق سقف سفید ارتفاع دیوارهای اتاق را بیشتر نشان می‌دهد و کفپوش سفید و منعکس کننده در نورپردازی و بزرگی اتاق اثر می‌گذارد.

نمایشگاه هنر ایران: برای دیزاین داخلی اتاق نوزاد پسرانه با رنگ آبی می توانید دیوارها را به کمک رنگ آبی پوشش بدهید سپس سرویس خواب را از بین رنگ های روشن و خاص انتخاب نمایید تا فضای اتاق جذاب تر به نظر برسد. اگر تمایل دارید از رنگ آبی در جزئیات استفاده نمایید می توانید رنگ روتختی و پرده و سایر وسایل غیر ضروری را از بین طیف های مختلف تیره و روشن رنگ آبی انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید رنگ فرش اتاق نوزاد را آبی انتخاب نمایید و علاوه بر این اگر تمایل دارید فضایی بی نظیر در اتاق نوزاد ایجاد شود بهتر است فرش را از بین مدل های فانتزی و طرح دار انتخاب کنید.

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا رنگ آبی در دکوراسیون اتاق کودک و نوزاد عالی است را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 32 = 41