نمایشگاه هنر ایران

نسبت به دکوراسیون اتاق نوجوان خود سختگیر نباشید

نمایشگاه هنر ایران: نسبت به دکوراسیون اتاق نوجوان خود سختگیر نباشید

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان تا حدودی سخت و دشوار است و بهتر است در هنگام طراحی داخلی دکوراسیون اتاق نوجوانان حساسیت لازم را به خرج دهید و از رنگ ها و وسایل لازم و ضروری شیک و مناسبی استفاده کنید. در ادامه ایده هایی برای دیزاین دکوراسیون اتاق نوجوان را مشاهده خواهید کرد. 

اغلب نوجوانان مشکل پسند هستند و این عادت آن ها برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق شان نیز صدق می کند بنابراین بهتر است برای رضایت بیشتر فرزندتان برای طراحی دکوراسیون اتاقش بر طبق سلیقه و نظر او پیش بروید و علاوه بر این برای قرار دادن وسایل در اتاق مکان های مناسبی را در نظر بگیرید.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون مدرن اتاق نوجوان با رنگ‌های تیره, قفسه‌ها و تابلوهای دیواری، استفاده از سرویس‌های خواب مدرنی که برای جانمایی در اتاق‌هایی با متراژ کم طراحی شده اند , به ما این امکان را می‌دهند تا در دکوراسیون فضای داخلی خود تمام اسباب و وسایل مورد نیاز را در فضای محدود خود دارا باشیم .

دکوراسیون این اتاق با دو رنگ کرم و خاکستری صورت گرفته است که رنگ خاکستری آن فرم جدی و تا حدودی رسمی به اتاق داده است که این حالت متناسب با روحیات پسر نوجوان است .

اگر در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تراز گذاری اهمیت وسایل اتاق را انجام دهیم در مهم‌ترین و اولین تراز , سرویس خواب قرار می‌گیرد .در ترازهای بعدی کمدهای وسایل و لباس ها, آینه و میز آرایش ,میز مطالعه , مبل راحتی (کاناپه) و … قرار دارند.

پس با توجه به اهمیت و تاثیر سرویس خواب در دکوراسیون داخلی اتاق علاوه بر توجه خاص به محل قرار گیری سرویس خواب از لحاظ سیرکلاسیون فضایی به شکل , فرم و رنگ آن نیز توجه ویژه‌ای باید داشت , خصوصا اگر این سرویس برای اتاق کودک استفاده شود .

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا نسبت به دکوراسیون اتاق نوجوان خود سختگیر نباشید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

38 + = 44