نمایشگاه هنر ایران

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دونفره

نمایشگاه هنر ایران: طراحی دکوراسیون اتاق خواب دونفره

اتاق خواب دو نفره محل آسایش و آرامش افراد است ، یکی از مهمترین قسمت‌ های هر خانه اتاق خواب آن است . اگر میخواهید خوابی آرام و دلچسب داشته باشید ، یا بعد از یک روز پر کار مکان امن و آرامی برای استراحت خود در اختیار داشته باشید، پیشنهاد میکنیم به دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت بدهید .

اتاق خواب دو نفره به طور کلی مهم ترین بخش هر خانه است . بایستی بدانید در آپارتمان های امروزی داشتن یک مکان دنج و آرام برای استراحت و سپری کردن اوقات در تنهایی بسیار مهم و ارزشمند است . به همین دلیل بهتر است سبک چیدمان اتاق خواب را بدانید و از آنها برای زیباسازی فضای خود استفاده کنید .

اندازه تخت خواب دو نفره استاندارد معمولا یا اندازه کوئین و یا سایز کینگ دارد . این نام گذاری ها از زبان انگلیسی می آیند و تقریبا در تمام دنیا رواج پیدا کرده است . توجه کردن به اصول و ابعاد اتاق خواب دو نفره میتواند بر بهبود حال عمومی افراد تاثیر بگذارد .

برخی از این محصولات ممکن است دارای فضای خالی زیر تخت (صندوق یا کشو )باشند ، برخی نیز یک تخت خواب مخفی برای مهمان ها دارند .

در حالت استاندارد بین تشک و کف تخت باید فاصله ای وجود داشته باشد تا هوا راحت در جریان باشد . اگر تشک مستقیما روی کف قرار می گیرد هنگام خرید تشک به سراغ محصولات نرم تری بروید.

نمایشگاه هنر ایران: بسیاری رنگ عشق را قرمز می‌دانند و بدین ترتیب است که این رنگ همواره واژهٔ رمانتیک را بر دوش خود می‌بیند.

طراحی مخملی دیوارها در دکوراسیون اتاق خواب، در مقارنه با رنگ گرم و قوی قرمز پرده‌ها و آباژور توانسته محیطی سراسر عشق را برای ساکنان آن نوید بخش باشد.

در کنار این مهم، پرده‌های گلبافت، در کنار گلدان‌ها و طرح‌های تخت خواب و قاب عکس‌ها، وجههٔ کلاسیک طبیعت را برای این طراحی به باز آورده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا طراحی دکوراسیون اتاق خواب دونفره را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

69 + = 79