نمایشگاه هنر ایران

انرژی را به دکوراسیون اتاق کودک پسر بیاورید

نمایشگاه هنر ایران: انرژی را به دکوراسیون اتاق کودک پسر بیاورید

برای انتخابی درست در انجام طراحی دکوراسیون اتاق کودک پسر باید به طراحی اتاقی با انرژی و در عین حال ایمن فکر کرد. پسر بچه ها نیاز دارند انرژی خود را در سنین کودکی با تحرک و جنب و جوش بسیار زیادی تخلیه کنند. چه بهتر که این انرژی در محیط امن و ایمن خانه و مخصوصا اتاق خود صرف کنند.

یکی از عوامل مهم که طراحان دکوراسیون در طراحی اتاق خواب کودک به آن توجه می کنند،ایجاد تفاوت قابل توجه بین این فضا با سایر فضاهای منزل می باشد.زیرا کودک دارای روحیه ای شاد و پر انرژی است و فضاهایی مانند فضای نشیمن برای فعالیت های کودکان مناسب نیستند و کودک را کسل می کند.

در طراحی دکوراسیون اتاق کودک باید توجه ویژه ای به چیدمان وسایل اتاق خواب داشت. بهتر است جای مناسبی برای وسایل و اسباب بازی‌های کودک در نظر بگیرید. شلوغی اتاق خواب کودک، باعث آشفتگی ذهن او شده و همچنین می‌تواند در مواقعی برای سلامت او هنگام بازی، دویدن و یا رفت و آمد در اتاق خطرناک باشد.

نمایشگاه هنر ایران: دکوراسیون اتاق کودک پسرانه با فضایی با نشاط، گاهی مواقع استفاده از اِلمان‌هایی مناسب و چشمگیر در دکوراسیون، کمک شایانی جهت ارتباط بیشتر کودک با فضای اتاقش دارد.

در طرح فوق با تزئین قفسه کتاب میانی اتاق، از خشکی آن کاسته است و با قرار دادن تزئینات ساده، فضایی متناسب با روحیات کودک فراهم نموده است.

همچنین به جای استفاده از تخت، خوشخواب‌ها را بروی زمین قرار داده است، که علاوه بر ایجاد تنوع، کمک شایانی جهت ایجاد امنیت برای فرزندان فراهم نموده است.

در این طراحی به جای رنگ آمیزی کل دیوارها با رنگ ترکیبی آبی سیر و خاکستری، تنها یک دیوار را به این رنگ اختصاص داده است که از شلوغی فضا جلوگیری کند. و برای ایجاد فضایی پرنشاط‌تر از کوسن‌های رنگی در رنگ‌های مختلف استفاده نموده است.

 

مطلبی که مطالعه کردید تلاش داشت تا انرژی را به دکوراسیون اتاق کودک پسر بیاورید را در «نمایشگاه هنر ایران» به شما ارائه دهد، در صورتیکه محتوای این صفحه را کافی نمی دانید یا سوالی دارید از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

56 + = 61